LogMeIn probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperABC

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2009
Hey,

Ik heb een LogMeIn account gemaakt. Ik heb op mijn computer het programma gezet de Free version. Nu ging ik dus vanaf een andere computer(thuis) op mijn computer bezig met Remote Control. Dat ging gewoon goed. Ik kon gewoon mijn eigen computer besturen. Maar nu deed ik het op school en daar kan hij geen verbinding maken als je zegt dat je Remote Control wilt doen. Nu zijn er op school meer mensen die het doen en hun lukt het wel(zij weten het ook niet)... Wat doe ik dan fout? Op de computers op school is wel veel geblokkeerd zoals instellingen die je kan wijzigen e.d.:)

Staat die remote PC wel aan en ingelogd op de account met logmein?

Ron

Ja, zo slim was ik ook nog wel:P

Misschien licht het eraan dat ze op school van dat waardelose kliksafe hebben?!?

Laatst bewerkt:
Heeft iemand een idee, moet je bij LogMeIn misschien een proxy instellen e.d.?

:eek:Denk dat het aan je pc thuis ligt, accepteert die inkomende verbindingen van buiten het netwerk? Je probeerde het met een andere pc, maar als die op het zelfde netwerk zit word die al zo wie zo toegang gegeven. Even porten open zetten ofzo?

Probleem is waarschijnlijk hiermee dat je bepaalde uitgaande poorten open moet zetten, dit wordt vanuit de filter geregeld, en zal je dus moeten inloggen in de filter. En dat is niet mogelijk zonder administrator account. Helaas op scholen en bedrijven zal de kans van slagen nihil zijn

Net ben ik ergens anders geweest en ingelod dat ging goed... Dus het licht gewoon aan school...

Ga even naar de admins van school, want je zegt dat het aan de school ligt.
Maar de andere klasgenoten kunnen wel gewoon met LogMeiN op hun pc?
Valt wel te regelen, als het mag van school:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan