logmein

Status
Niet open voor verdere reacties.

jackp

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2007
Ik heb sinds net logmein geinstalleerd op 2 laptops nu wil ik verbinding maken maar krijg iedere keer de melding onjuist gebruikersnaam of wachtwoord.

Ik ben niet zo handig met dit soort programma's maar wil het wel werkend hebben.

Neem aan dat de gebruikersnaam en wachtwoord het zelfde zijn als die waar je mee inlogt???? zo nee waar kan ik deze vinden en instellen.

heb opdit moment nog de pro versie op proef maar dadelijk de free versie gaan gebruiken omdat ik het maar sporadisch nodig heb.

Op de host pc (waarmee je op een ander pc wilt kijken) hoef je logmein niet te installeren.
Je gaat naar de site van logmein en daar log je in, daarna geef je het wachtwoord in van de pc die je wilt bezoeken.

Dit wachtwoord is dus anders dan dat je gebruikt om bij logmein in te loggen.
Ook moet logmein geactiveerd staan op de pc die je wilt bezoeken.

Laatst bewerkt:
Waar gaat dit over? Graag meer info zodat deze naar de juiste sectie verplaatst kan worden.

Dat zegt nog helemaal niks. Wat heeft dit met visual basic te maken?

heb ik dat genoemd dan, mijn reactie was vriendelijk en hulpvaardig bedoeld
Ik gaf je een link naar de pagina waar over gesproken werd.

Ik zou zeggen, gooi em onder software "remote control"

Laatst bewerkt door een moderator:
Je toon kan wel iets minder. Je had dat ook zelf, voordat je de vraag plaatst, de juiste sectie kunnen bepalen.

jammer dat je het zo opvat,daarnaast ben ik hier de vraagsteller niet, ik wilde alleen maar helpen
maar waarschijnlijk is dat je ontgaan wegens de drukte, geeft niet, iedereen maakt fouten.
toch succes met het forum

Ik heb de zoekfunctie gebruikt voor dit onderwerp en kwam in dit gedeelte uit. vandaar dat ik mijn vraag hier stelde. Als deze verkeerd staan mag deze zonder moeite verplaatst worden. mijn excuses hiervoor.

Ik wil zoals ik al aangaf in het begin, via een host in een client laptop het bureaublad en aanverwante programma's gebruiken. Helaas krijg ik het niet klaar om via de host in mijn client te komen omdat ik geen idee heb waar ik wachtwoord en gebruikersnaam moet instellen.

het is vrij simpel
je maakt een account aan bij logmein
op de pc die je wilt bezoeken log je weer in op logmein en kies dan de optie "pc toevoegen"
tijdens deze installatie moet je een wachtwoord voor de pc instellen.
na afronden van de installatie kruip je weer achter de pc vanwaar je wilt gaan werken, log in bij logmein, klik op de pc die je wilt bezoeken en dan zul je het wachtwoord in moeten vullen die je op de andere pc gemaakt hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan