logo-test

Status
Niet open voor verdere reacties.

saldos

Inventaris
Lid geworden
3 aug 2001
Berichten
10.676
Ik heb via windowsupdate.com een bericht gekregen dat ik de beveiligingsupdate Q832483 voor de MDAC moet installeren, maar tijdens de installatie geeft hij aan dat mijn pc niet voldoet aan de logo-test.
Ook via het downloaden-installeren i.p.v. windowsupdate.com geeft mij dezelfde melding.

Mijn pc heeft een sticker met de Microsoft logo aan de voorkant, maar toch krijg ik dit bericht.

Wat kan ik eraan doen?

Ik zag iemand hier met hezelfde probleem, maar zonder oplossing:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=130992&highlight=logotest
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog even in de optie handtekeningverificatie in de configuratiescherm aangegeven dat de pc die berichten moet negeren, maar toch krijg ik hetzelfde bericht nog steeds.

Is er misschien een manier of om die de logo-test te omzeilen of zo?
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand welke optie ik kan kiezen in de Compatibility Toolkit om die update te installeren?
 
Ik heb alles geprobeerd om die beveiligingsupdate te installeren, maar het is me niet gelukt.

Kan niemand helpen hiermee??

(Zie bijlage)
 

Bijlagen

  • foutmelding.gif
    foutmelding.gif
    46,1 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
Gezina,
Jij bent geweldig :)
Jij hebt mijn probleem opgelost.
En nee, ik had jouw artikel nog niet gelezen, dus na het lezen van jouw artikel was het probleem opgelost.
Mijn probleem kwam dus omdat ik een week geleden mijn Services voor cryptografie had uitgeschakeld omdat ik dacht dat ik die dus niet nodig had, maar dat was dus ook de reden dat ik die update niet kon installeren en dat is dus het eerst wat in je artikel stond: "Services voor cryptografie is ingesteld op uitgeschakeld".

Heel erg bedankt voor je moeite :)
 
Laatst bewerkt:
Ben blij voor je Saldos, dat kunnen we op Helpmij niet hebben dat jij niet kunt updaten! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan