logonstudio vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijsnib

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2008
ik heb logonstudio vista geïnstalleerd maar ik wil weer terug naar het Standard maar dat kan niet als ik heb verwijder blijft het zelfde en ik wil hem terug naar Windows vista default
alvast bedankt :thumb:

als je het programma hebt verwijderd, heb je dan een programma als ccleaner gedraaid? deze haalt laatste achterblijfsels van programma's weg; waarschijnlijk staat er nog een vermelding van logonstudio in je register. Mogelijk helpt het ook als je logonstudio jiust wel op je systeem installeerd, en in het programma zelf aangeeft dat je het anders wilt. Het lijkt me raar als je dat niet kan in het programma zelf.

Succes!

Logonstudio vervangt je standaard instellingen. Dus het verwijderen van overige onderdelen van logonstudio is niet zo slim lijkt mij.
Opnieuw logonstudio installeren en dan de defaults aanklikken.
Logonstudio maakt een backup van elk bestand dat hij overschrijft.
Als hij niet de defaults kan aanklikken moet je even vertellen wat er precies anders is.
Dan kunnen we die problemen 1 voor 1 aanpakken.
Anders is het misschien handig om een systeem herstel te doen.

als ik me niet vergis kan je het met tune up utilities (styler) ook terug naar de standaard omzetten

klopt; dat ik daar niet aan gedacht heb :P
Met tune up styler kun je je oude stijl weer terug zetten. Ondanks dat lijkt het me dat het in loginstudio vista ook kan, maar tune up (utilities) is een goed alternatief!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan