logootje

Status
Niet open voor verdere reacties.

poekie

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2004
Ik heb Irfanview geïnstalleerd, helemaal te gek, maar ik kan niet uitvogelen hoe ik dat logootje moet veranderen dat nu voor al m'n afbeeldingsbestanden staat.

Iemand ?

Poekie

Bijlagen

• logo.jpg
    logo.jpg
    1,3 KB · Weergaven: 31
Klik in Irfanview in het menu Opties op Eigenschappen.
Haal op het tabblad Extensies de vinkjes weg bij de bestandstypen die je niet door Irfanview wilt laten openen.

Als die bestandstypen hierna door een andere applicatie geopend worden dan je gewend was en je wilt dat veranderen, klik dan met je rechter muisknop en Shift ingedrukt op zo'n bestandstype. Klik dan op Openen met...
In het venster dat dan verschijnt zet je een vinkje bij "Dit programma altijd gebruiken om dit type bestand te openen." Klik dan op het programma waarmee je dat bestandstype wilt openen.

Guus.

Laatst bewerkt:
hadieguus,

Ik wil wel dat Irfanview de bestanden opent, dus ik vroeg me af of ik ergens in de software het logo kan vervangen.

poekie

Ach zo...

Ga ik eens even over nadenken. Is inderdaad een heel lelijk logootje.

Guus.

Hoi Poekie,

Op dat zelfde tabblad (Extensies) zit een knop (Pictogrammen) waarmee je een keus uit een stel andere pictogrammen kunt maken.

Guus.

Heb jij een andere versie?

Bijlagen

• ksietnie.jpg
    ksietnie.jpg
    54 KB · Weergaven: 40
Ik heb de Nederlandse versie.

Pictogrammen heet bij jou Miscellaneous.

Guus.

Laatst bewerkt:
Als je wel met IrfanView de bestanden wil laten openen is het heel simpel: Rechtsklik op de IrfanView-snelkoppeling op je bureaublad en klik op Ander Pictogram. Daar staan een aantal van IrfanView zelf maar je kan ook je eigen pictogrammen gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan