logs toch te zien !!!!!??

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris 555

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
ik heb MSN 6.1 en heb mijn logs beveiligd omdat ik dit prive wil houden ,maar nu is het wel zo dat als je een log wilt bekijken hij om een wachtwoord vraagt ,dit werkt wel goed !!!! Maaar als je msn opend en op een
adres van iemand klikt (rechts)en klikt op de optie
berichtengeschiedenis openen dan krijg je alles te zien
dit vind ik vreemd ,kan dit anders ingesteld worden of zijn er kneepjes voor .ik hoor het graag .

Je kunt je bestanden beter beveiligen indien je gebruik maakt van het bestandssysteem ntfs. Zo te zien heb je voor het fat32 bestandssysteem gekozen tijdens de installatie v.h. besturingssyteem.

Dennis.

@Dennis90, dit lijkt mij meer een MSN dan een windows probleem;)

Ik gebruik geen MSN, dus ik kan ook niets uitproberen.

Betste Tanja1968, 'boris 555' voert zijn probleem uiteindelijk terug tot een (log) bestand. En aangezien een bestand onder het beheer v.e. os valt heb ik het ook over het gebruikte bestandssysteem dat bij dat os van toepassing is. Met ntfs kun je je bestanden eenmaal beter beveiligen. Als men een server draait, dan moet men zeker voor het ntfs gaan kiezen.

Maar je kunt natuurlijk wel gelijk hebben, dat het probleem misschien wel bij het msn programma zelf ligt, dan betreft het in zo'n geval inderdaad een msn probleem.

Dennis.

Je kunt MSN Plus zo instellen dat ie ook om wachtwoord voor logs vraagt als je met dat account aanlogged.

En dan gaan ze er vanuit dat je dus ingelogd bent en dus lees rechten hebt op logs (en ook weg schrijf rechten maar, dat is een ander verhaal)

Laatst bewerkt:
Sith Warrior, ik doelde inderdaad op die lees- en schrijfrechten.
Ik draai ook w3k met ntfs, persoonlijk vind ik dit os, qua beveiliging, beter dan andere MS OS'en.
Echt iets voor een lange duur beveiligen kan volgens mij nooit. Recentelijk heeft een bedrijf een programma ontwikkelt, dat op een diskette past, dat alle beveiligingen op een ntfs ongedaan kan maken.

Je hebt in elk geval met je msn plus info @boris 555 kunnen helpen.

Dennis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan