lokaal netwerk verbonden internet niet??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Poort Forwarden staat los van het hebben van een goede verbinding. Het zorgt alleen dat de juiste informatie bij de juiste pc terecht komt.

Stel je draait thuis een eigen server op 1 van je 2 pc's. Wanneer iemand van buiten daarop wil inloggen moet je router weten naar welk van de 2 pc's die aanvraag toe moet. In zo'n geval open je de poort (bijv 80) naar de pc waar de server software op draait.

Wanneer je niet een goed bereik hebt op zolder kun je je router verplaatsen naar de 1e etage, dus tussen Bg en zolder, of een accesspoint aanschaffen. Ook je antenne kantelen of een sterkere antenne (7 euri bij MediaMarkt) kunnen je bereik vergroten.

Zolang je geen N-ontvangers in je pc's hebt zitten ga je de max. snelheid van je N-router niet kunnen halen. Je router kan wel snel communiceren, maar hij gaat niet sneller kunnen ontvangen dan je pc (G) kan verzenden.

Zie het als 2 hardlopers die aan elkaar vast zitten; de snelle loper kan niet sneller lopen dan zijn trage collega...

Laatst bewerkt:
Ja idd.. Hmmm dus als ik mijn poorten forward krijg ik geen betere verbinding?
Want er zijn 3 tcp en 3 udp poorten die je voor mijn playstion open kan zetten.. dus krijg ik hier geen beter verbinding door. En mijn router heeft geen antenne xD WRT120N dus een betere antenne gaat niet werken :P kan ik niet 2 computers verbinden op N en 1 op G bijvoorbeeld Of 1 computer met kabel en 2 met draadloos netwerk N

Vragen vragen vragen xD hoop dat je me kunt helpen Mvg daniel!
:):eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan