Lokale profielen verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

McMeller

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Berichten
1.524
Bij het aanmelden op een domein laat Windows XP altijd een reservekopie van de bestanden en instellingen van de gebruiker achter op het systeem.

Is het veilig om alle profielen in Documents and Settings te verwijderen, of is er dan een kans dat de originele data op de server ook verwijderd wordt?
 
ik zou ut niet durven zeggen

maak een back-up en probeer ut zou ik zeggen:thumb:

waarom wil je dit doen eigenlijk
 
Omdat de C-schijf volraakt, er zijn al zoveel mensen op die PC geweest...
 
Je kan ook eerst het profiel wijzigen naar {profielnaam}.old. Als er dan niks veranderd aan de werking van windows kun je hem verwijderen. Anders log je in als administrator(desnoods in veilige modus) en hernoem je het profiel weer.

suc6:thumb:
 
Ben inmiddels gewoon ingelogd als Administrator en shift+delete gebruikt... :rolleyes:
 
Offotpic,
Wederom het verzoek om je systeem gegevens uit je handtekening te halen. Deze kun je bij je profiel invullen en mogen niet in je handtekening staan.
 
't Is niet bedoeld als zijnde systeemeigenschappen, meer een knipoog naar de RC van Windows 7... Alleen de ballon zegt niets... :)
 
Niet echt duidelijk kennelijk, want met de 64BIT heb je gewoon 4GB.;)
 
Je laatste bericht begrijp ik niet, ik heb 32BIT...
 
Heb je meteen je antwoord, waarom ik jou " knipoog" verkeerd opvat. Er zijn twee versies van Windows 7 32 en 64BIT. Normaal ondersteund 32BIT maar 3,25GB. Echter wordt net als bij Vista 4GB weergegeven. Het wordt echter niet geadresseerd,
 
Dat is bekend, maar toch zie ik verder niet zo'n voordeel in 64BIT.
Maar goed... Staat los van een knipoog in mijn handtekening, lijkt me.
Als er maar 3,25 aan RAM wordt gebruikt is er alsnog een bug.
 
Ook dat weet ik... Ik heb het over de bug dat Windows 7 niet voldoende zou hebben aan 3,25 RAM en een QuadCore.
 
Blijft een feit dat je knipoog niet duidelijk is.;)
 
Eigenlijk is hij ook out of date... Aangezien vandaag de launce is.
 
Bij het aanmelden op een domein laat Windows XP altijd een reservekopie van de bestanden en instellingen van de gebruiker achter op het systeem.

Is het veilig om alle profielen in Documents and Settings te verwijderen, of is er dan een kans dat de originele data op de server ook verwijderd wordt?

nee dat is niet handig, tenzij je er zeker van bent dat die mensen nooit meer inloggen op die pc. welke profiel ben je zelf trouwens, die moet je laten staan, kan je waarschijnlijk niet verwijderen omdat je er mee ingelogd bent.
 
Het gaat inderdaad om profielen van mensen die er nooit meer op gaan inloggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan