Lokale USB-printer delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hannie2

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2007
Situatie: PC1 met Vista, USB printer Lexmark 730 Series aangesloten en werkt. Printer gedeeld.
PC2 met XP. Printer toegevoegd. Laten zoeken naar Lexmark op PC1. Printer gevonden en stuurprogramma geïnstalleerd.
Probleem: bij afdrukken op PC2 verschijnt in een flits dat er afgedrukt wordt, maar het afgedrukte komt niet op papier terecht. Het blijft ergens "hangen". Er staat na de afdrukopdracht niets in de wachtrij.
Foutenlog: in het bestand spooler.xml op PC1 staan foutmeldingen zoals deze: Document Naamloos - Kladblok van Gast kan niet worden afgedrukt op printer Lexmark 730 Series. Probeer het document opnieuw af te drukken of start de afdrukspooler opnieuw.
Op het tabblad Poorten van PC2 staat een vinkje bij: virtuele printerpoort voor USB.
Voordat ik Vista had werkte alles wel goed. Ik had hiervoor op PC1 Windows 2000 staan.
Kan iemand mij helpen?:confused:

Inmiddels al een oplossing voor dit probleem gevonden, Hannie2?

Dag Hannie2,

Ik loop tegen precies hetzelfde probleem aan. Heb jij al een oplossing gevonden?
(ik weet dat het lang terug is en er niemand heeft gereageerd, maar ik hoop dat je me kunt helpen. Of iemand anders..)

Groeten Peter.

Welkom primozpeterka,

Het is op helpmij niet de bedoeling je vraag in iemand anders vraag te stellen. Verwacht wordt dat je een eigen vraag opent.

Daarom gaat deze op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan