Lokatie opgeslagen spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is het!!!! Maar de lokatie is mij volslagen onduidelijk:

C:\Users\Peter\AppData\Local\VirtualStore\Program Files (x86)\Boundless Software\Voetbal Coach\Saves


Kun je mij toelichten waarom het daar wordt geplaatst? En voor elke volgende keer: waarom vindt DOS 'm wel en Windows niet?
 
Ik heb de Windows zoekfunctie altijd al crappy gevonden, vandaar dat ik liever het DIR commando in DOS gebruik. Je hebt hem dus wel gevonden in de map waar het spel staat geïnstalleerd. Dat is alleen niet de standaard Program Files (x86) map.
 
Met wat omwegen is het toch gelukt dus. Veel plezier met die gouwe ouwe! :thumb:
 
Lol, die commando-interpreter met het command-line venster heeft niets met DOS te maken, DOS is een OS.
Wel vreemd die opslagplaats idd.
 
Je hebt gelijk. Maar alle standaard DOS commando's werken er en in de volksmond wordt het dan ook wel de DOS box of DOS Mode genoemd.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dit spel ook gehad maar na ik ben verhuisd kan ik het nergens meer vinden heb jij een idee of je het nog ergens kan krijgen of downloaden?
 
waar kan ik dit spel krijgen heb het gehad maar kan het na de verhuizing nergens meer vinden of downloaden ik zou het super gaaf vinden het weer te spelen!!
Alvast hartelijk bedankt Edwin Stolk
 
Je kunt beter een eigen topic aanmaken. Dit is een al wat ouder topic die niet meer in het lijstje van nieuwe topics verschijnt dus je kans op een reactie is vrijwel nihil omdat het alleen wordt gelezen door de topicstarter en mensen die hier gereageerd hebben.

Daarnaast heet dit "Topic kaping" wat door de huisregels niet is toegestaan.
Buiten dat, welkom op Helpmij :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan