Lokatie van de bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Ik wil de lokatie van de bestanden op een andere plek hebben en moet die aanmaken onder Emailaccounts. Die verschijnt dan ook wel in de lijst van Bestandsgegevens, maar als ik dan de vorige bestandslokatie wil verwijderen, dan krijg ik de melding, dat ik dat eerst via Emailaccounts moet instellen. Ik slaag er dus niet in de bestandslokatie te wijzigen. Wie weet raad?

In Outlook Express: Klik Extra->opties->Tabblad Onderhoud-> archiefmap. Hier staat waar je ze nu kan vinden. Na dit veranderd te hebben worden ze automatisch naar de nieuwe lokatie verplaats
Joop

Excuus, had het erbij moeten zetten: het gaat om Outlook XP.

Ik ben er inm iddels na veel gepuzzel zelf achter gekomen: je exporteert de bestanden naar een lokatie en noemt die bijvoorbeeld backup. Dan verander je Outlook.pst in bijvoorbeeld Outlook-old.pst. Verander dan backup in Outlook.pst en start nogmaals op en dan staat Outlook op de plaats, die je hebben wilt.

Ik heropen dit item, want nu blijkt, dat in zowel de nieuwe lokatie als in Documents and Settings de Outlook.pst-file wordt bijgewerkt. Maar: in Documents and settings is de file maar liefst 6 MB groter (op 11 MB), dus gaat het wel goed? In in welk bestand wordt het adressenboek bewaard?

Ik geef ook dit item aar de status Opgelost. Hij ze de gegevens in ieder geval in de door mij gekoenmap en de andere zit niet in de weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan