lol met msn?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonkerg

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2003
Hoi een paar vrienden van mij hadden laatst een geinig proggie naar mij gestuurd met een geinige naam en toen ik dat opende werd dat naar iedereen in mijn online lijst gestuurd, nou mijn vraag is weet iemand een proggie of een site voor zoiets dat ik ze terug kan pakken maar waar er geen schade aan hun pc of software kan oplopen dus gewoon een onschuldig geintje.

Hoop wat te horen,

Geert

Onschuldig geintje? Ik zou het zeker niet op prijs stellen als iemand mij zoeits zou sturen waardoor er iets gezegd wordt tegen m'n hele MSN lijst.. aangezien deze teksten over het algemeen niet echt 'normaal' zijn.

Bij ons zijn zulke geintjes de normaalste zaak van de wereld, we doen het allemaal. alleen we hebben zo'n beetje alles wel gehad en met die nieuwe msn zijn ook al die proggies die dat soort dingen doen weg. Als het maar bij zulke dingen blijft en geen problemen kan veroorzaken met soft- of hardware of illigaal is is het ok vinden wij.

Het is maar hoe je het bekijkt. Ik vind het wel een lollige vondst, maar zou hem zeker niet versturen.

:)

Mijn zusje had ook zo`n "leuk" programma

Alleen dat was wel mooi een virus!

Dus let daar eerst ff op!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan