Longhorn & Network Setup Wizard?

Status
Niet open voor verdere reacties.

masterprut

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 dec 2002
Hi,

Ik heb MS Longhorn op mijn pc geinstalleerd. Zeker niet slecht maar wat ik ook probeer ik krijg dat Network Setup Wizard maar niet aan de praat. Wie kan me helpen?

Greetings, Masterprut

Omdat Longhorn pas op z'n vroegst eind 2005 uitkomt en dus nog lang niet af is denk ik dat je probleem niet gemakkelijk op te lossen is.

Vergeet die wizard even en voer de instellingen handmatig in. Ik had ook nogal wat problemen met longhorn. Voor een overzicht van netwerkinstellingen kan je de handleiding in mijn handtekening bekijken.

thnx voor je reactie,

Ik heb dat al geprobeerd maar ik weet geen een andere manier om internet werkende te krijgen.

Op de win2k en andere gebruikte ik de wizard nadat ik de instellingen handmatig heb ingevoerd. Dus eerst IP, subnet, gateway en dns. Ook eerst de computernaam en werkgroep. Als dat alles is gedaan starte ik de wizard op om internet te doen (ofzo) en dan werkte het.

Netwerk werkt trouwens wel.

Greetings,

Tja, er over praten mag, vragen naar illegale downloads niet.

lol

tsssk foute nso solid ;)

Maar niemand weet dus iets? :(

Zelfs als het als gratis was, zou ik longhorn niet willen gebruiken. Het is erg traag en zit nog vol met bugs.

tis leuk om te proberen :)

zou wel leuk zijn om een hele lijst met bugs te maken en die dan maar m$ te zenden :D

kijken wat ze antwoorden :P

Zie niet in waarom ik deze moet sluiten.

Het gaat nog vrij ontopic (niet over ME, systeemherstel etc)

Omdat Longhoorn nog niet officieel op de markt is en volgens mij gaat het gesprek, deels, over het van internet halen van illegale downloads van dit programma:

Geplaatst door masterprut
ach... internet he :P

Steve... help...

Of zie ik het fout? ;)

Mwah als in mijn ogen en de ogen van andere mods de verkeerde kant op zou gaan was die allang dicht geweest.

En om hier niet verder offtopic te gaan gelieve enige discussie via mail voort te zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan