longhorn wil niet booten

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
2.541
ik heb longhorn testversie kunnen downloaden, maar helaas wil die niet booten op virtual pc. als ik erop dubbelklik in deze computer komt er in ieder geval een schermpje dat hij wil installeren. Het betreft een virtuele dvd. het bestand is dus blijkbaar wel goed, maar niet bootable. Bestaan er al bootdiskettes?
 
hmm, dit werkt ook niet:confused: er stond nogtans op dat het bootable zou moeten zijn. Is het aan te raden om mijn huidige xp up te graden zonder bestanden te verliezen, of niet?
 
Je kan het proberen, in principe moet dat lukken maaarrrrrrrrrr als je veel voor jou waardevolle bestanden hebt staan dan zou ik zeker een back-up maken, want zeker met een beta versie kan er van alles mis gaan.
 
kzal het maar met omwegen doen: in virtual pc nog es xp installeren en dan erover. Heb geen zin om mijn egte installatie van xp om zeep te helpen. vraagt natuurlijk wel weer wat tijd:( maar die heb ik nu:p
 
ok, installatie is gelukt in virtual pc:) gaat wel traag(ik kan hem maar 335 MB ram geven:confused: de rest heeft xp nodig(in mijn pc zit 512) Maar hoe kan ik virtual machine additions installeren:confused: longhorn geeft foutmelding... ik wil dit voornamelijk doen omdat ik op 4 bits kleuren zit!! en 640*480 resolutie:confused: de gwne geforcedrivers werken neit. Moederbord cd-rom??? of vista updaten?(zal ik meteen es proberen.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan