Look2me

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey olav en pieter,
ik heb al enkele keren kill2me laten draaien zonder
resultaat.Deze zegt zelfs dat er geen look2me aanwezig is op mijn pc maar laat hem toch doorlopen om alles te verwijderen,zoals gezegd zonder resultaat.
Als jullie het willen opgeven zou het mij niet verbazen hoor!Denk zelf al aan formatteren.
groetjes

Probeer het eerst nog even met de Killbox.
Download en unzip:
http://www.wilderssecurity.com/attachment.php?attachmentid=137426

Draai het programma en knip en plak dit naar het venster:
C:\WINDOWS\system32\AtITGfx.dll

Klik dan op "Action menu" en kies "Delete on Reboot". In het volgende scherm klik je op "File menu" en kiest "Add File". De bestandsnaam moet nu in het venster komen te staan. Als dat gelukt is klik je op "Action menu" > "Process and Reboot".

Groetjes,

Pieter

Hey Pieter,
ik zie dat je nog altijd de moed hebt om het te proberen
waarvoor mijn dank.Maar heb zojuist killbox geprobeerd zonder resultaat.
groetjes

hey Arretje,
ik heb de site's en de eventuele oplossingen eens bekeken:8-0: Ik denk dat het voor mij simpeler is om te formateren dan dat uit te voeren.Met het verlof in zicht zal ik wel eens een halve dag tijd vinden om dat te doen.De pc zal ook eens een beetje opgekuisd geraken van wat hier allemaal opstaat!!!!!!Toch wil ik iedereen
bedanken voor de aangeboden hulp:thumb: Zeker jij
Arretje.Bedankt
groetjes

Geplaatst door chippie1
hey Arretje,
ik heb de site's en de eventuele oplossingen eens bekeken:8-0: Ik denk dat het voor mij simpeler is om te formateren dan dat uit te voeren.Met het verlof in zicht zal ik wel eens een halve dag tijd vinden om dat te doen.De pc zal ook eens een beetje opgekuisd geraken van wat hier allemaal opstaat!!!!!!Toch wil ik iedereen
bedanken voor de aangeboden hulp:thumb: Zeker jij
Arretje.Bedankt
groetjes

Formatteren is inderdaad dan de sneltste en makkelijkste oplossing.
Dowload en installeer dan ook gelijk Spyware blaster en Spyware Guard. Beide hier te downloaden. (na installeren wel even updaten)

Succes,
Olav

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan