loopt vast bij het laadscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

joeri15

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
hey :p
heb het voglende probleem: mijn pc loopt vast bij het laadbalkje van windows en blijft dus gewoon laden... voor eeuwig dus
en veilige modus doet hij ook niet dan loopt hij gewoon vast op het einde...
en formateren gaat ook niet omdat wanneer ik mijn sata drivers laad voor mijn harde schijf mijn pc vastloopt :( iemand tips? :p

Hoi !

Kun je opstarten van de Vista-DVD en kiezen voor: repareren ?

Greetz,

Harry.

Hoi !

Bij een opstart van de Vista-DVD worden nog geen drivers geladen; je kunt immers opstarten van die DVD vanaf een z.g. : "lege "PC' zonder enig OS !

Dus: zorgen voor de juiste instellingen in het bios, opstarten van de Vista-DVD, en repareren maar !

Greetz,

Harry.

weet niet of je iets van sata ahrde schijvenkent maar die hebben aparte drivers nodig =)
en zonder die drivers kan ik niets repareren :p

Hoi !

Ja, ik weet wel iets van Sata-drivers, maar ik weet ook heel zeker dat je die bij een Vista-installatie of -repair niet nodig hebt !

Greetz,

Harry.

lees dan nog maar is heel goed die cursus van je na =) want zonder die drivers herkent hij je harde schijf niet en ook niet je installatie =)

Hoi !

Tegen zoveel eigenwijsheid ben ik volledig uitgepraat, om over gebrek aan manieren maar niet te spreken.

Nogmaals: je hebt volledig ongelijk , waar jij het over hebt geldt inderdaad voor XP, maar niet voor Vista, Win 7 etc.

Ik denk niet dat je op die manier op dit forum nog veel hulp zult krijgen.

Greetz,

Harry.

Gewoon even opnieuw installeren of de immage restoren en het probleem is opgelost.

Gewoon even opnieuw installeren of de immage restoren en het probleem is opgelost.

Bij zo'n reacties van de TS is dat wel de enigste optie ja :eek:

Harry Snor geeft nochtans de mogenlijke oplossing aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan