loopt vast bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierre90

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2007
Berichten
155
Om onbekende redenen loopt mijn laptop soms vast bij het opstarten van windows vista (slechts 2 maandjes geleden gekocht). Wanneer ik mij als gebruiker aanmeld en mijn bureaublad tevoorschijnt komt loopt hij soms wel is vast (net voordat de windows sidebar tevoorschijn komt), de enige optie is dan nog resetten(zelfs de muis doet het dan niet meer). mijn laptop loopt volledig op legale software, dus daar zou het niet aan moeten liggen.

Specificaties:

Intel centrino T5200
2 gb intern
Nvidia Geforce 7300

dus hij moet behoorlijk vista ready zijn.
 
Laatst bewerkt:
Als hij nog maar 2 maanden oud is zou ik terug gaan waar je hem gekocht hebt. Heb je daarna nog veel software geinstalleerd??
 
alleen gewoon de benodigde programma's, zoals antivirus, antispy, firewall en gewoon paar dinge die je nog meer nodig hebt. En voor de rest alles is legaal dus.
Maar ik dacht misschien weet iemand een oplossing, want als ik hem terug stuur ben ik hem gelijk 2 maanden kwijt :confused:
 
Je zou die programma's eens kunnen uitschakelen om er zeker van te zijn dat het niet aan die programma's ligt.
 
dat zou ik kunnen proberen, alleen het moet dus aan een programma liggen dat gelijk opstart wanneer ik mij aanmeld, neem ik aan. Maar wat ik denk is dat het de sidebar van vista zelf is, zou dit kunnen?
 
Als het daar aan zou liggen is windows niet goed geinstalleerd. Je kan eens die sidebar uitschakelen en kijken of dat wat uitmaakt. Het kan ook aan je antivirus liggen die start ook tegelijk hiermee op.
 
ja, ik gebruik antivir, maar dat vista niet goed is geinstalleerd lijkt me sterk. Maar het kan ook nog mijn firewall zijn (PC Tools firewall 2 plus) ik ga wel eens proberen. Heel erg bedankt. :thumb:
 
Misschien dat de firewall een conflict heeft met de firewall van windows.
 
Bij Vista is het heel belangrijk dat je de nieuwste drivers hebt. Misschien is dat het.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan