LOP is weg maar .......

Status
Niet open voor verdere reacties.

robscH

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
140
Hey,

Veel threads en oplossingen gezien over het verwijderen van LOP (c2 media London).

Hij is weg, maar ik kan maar nergens vinden hoe ik die vervelende http://box.redirectme.net/ weg moet krijgen.

Elke keer stel ik mijn eigen startpagina in, maar na opstarten is die vervelende URL redirectme er weer.

How to kill this s.....?

Verder draait alles prima.


Thx,

Rob
 
Hijack had ik al

Hijack had ik al gedownload, omdat ik al via de Helpmij threads er over gelezen had.

Weer nu even laten scannen, weer de IE http etc box.redirectme.net weggehaald, maar na het opstarten van PC is hij er weer.

hoe dit definitief te verwijderen?

rob
 
Rob,

Ik denk dat het het gemakkelijkste is als je even de inhoud van het log post. Waarschijnlijk heb je iets over het hoofd gezien of je bent vergeten alle IE, OE en Explorer vensters te sluiten als je HijackThis de items laat Fixen.

Groetjes,

Pieter
 
het logje

Pieter, hiet is het logje.

Ik heb de file IE waarin redirectme stond wederom verwijderd, nadat ik eerst IE etc. had gesloten, weer opgestart en surprise, daar was het weer; zie log.

Zelfs in Hijack this de betreffende file wegzetten in 'ignore" laat "redirectme" toch steeds als URL verschijnen.

Ben benieuwd,

Rob
 

Bijlagen

  • hijackthis rob 19 03 2003.txt
    2,6 KB · Weergaven: 24
Hoi Rob,

Even ter info: heb jij dingen die je wilde verwijderen met Ignore weggehaald?
Als dat zo is moet je even alles behalve het installatiebestand van HijackThis verwijderen en hem nog eens opnieuw draaien.
Ignore doet niets meer dan ervoor zorgen dat het de volgende keer niet bij het scannen in het log wordt gezet.

Dit is de boosdoener, denk ik:
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Service] c:\windows\service.exe

VolgensPacs-Portal
X Myapp (2) service.exe Homepage hijacker

Groetjes,

Pieter
 
Rob,

Voordat je dat bestandje service.exe verwijderd, wil je hem eens naar mij opsturen?
Ik zie dat je SpywareGuard gebruikt. Dan zal ik javacool vragen of hij hem kan toevoegen aan de definities.
Als dat nog lukt hoor ik het wel, dan PB ik je mijn e-mailadres.

Groetjes,

Pieter
 
Ik zal het bestandje nog niet verwijderen, maar isoleren

Ik stuur het wel op.
Stuur maar naar mijn mail box.

Groet en bedankt voor de moeite,

Rob
 
OK. Bedankt alvast.
Is het gelukt om het probleem zo op te lossen?

Groetjes,

Pieter
 
Helemaal opglost

Ja, het is voor elkaar.

Bedankt voor de soepele afhandeling.


Rob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan