Lord of the rings battle for middle earth 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Souna
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Souna

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 sep 2007
Ik heb de spel gekocht, ik instaleer hem en toen wou ik hem spelen maar toen stond er: KAN DE DVD NIET VINDEN, PLAATS DE JUISTE DVD ERIN EN IK WIL ZO GRAAG ONLINE SPELEN DUS PLEASE HELP ME en ik snap er geen bal van pleasseeee help me:thumb::shocked::eek:

Ik heb de spel gekocht, ik instaleer hem en toen wou ik hem spelen maar toen stond er: KAN DE DVD NIET VINDEN, PLAATS DE JUISTE DVD ERIN EN IK WIL ZO GRAAG ONLINE SPELEN DUS PLEASE HELP ME en ik snap er geen bal van pleasseeee help me:thumb::shocked::eek:

Als je zeker weet dat je deze gekocht hebt :p

Zou ik terug gaan naar de winkel, en ruil hem om.

Als je deze NIET gekocht hebt, moet je op zoek naar een Nocd/ Nodvd crack. En helaas kan ik je daarmee niet helpen.

Op de andeere computer werkt het, maar dat gecrack heb ik gedaan en ik kan het opstarten maar als ik vrije spel start dan komt er te staan niet verzenden blahblah game.dat werkt niet:S

Gecrack.... daar wordt Helpmij niet blij van hoor...

Over het installeren van illegaal gecopieerde spellen wordt op dit forum geen info uitgewisseld.

Laatst bewerkt:
Het is toch redelijk simpel..

De computer waar eze het op doet is dus orgineel, deze werkt dus.

De computer waarop deze NIET orgineel is heb je een verkeerde crack op geïnstaleerd. Dus een goede zoeken, of een extra exemplaar bijkopen..

doet het niet

ik heb ook lord of the rings the battle for middle earth 2 gekocht maar het spel werkt niet!!:confused: ik wil het wel graag spelen maar als ik erop klik zie ik de foto voor het spel begint maar als hij bijna klaar is met laden doet ie het niet meer en staat er in beeld: lord of the rings the battle for middle earth 2 werkt niet meer en dan zoektie naar het probleem maar vindt het niet en vervolgens sluit het af.
ik heb het wel 20 keer geprobeert maar het werkt gewoon niet.
weet iemand teovallig wat hier de oorzaak van is?
alvast bedankt

Bont, James bont

Zeg meneer James Bont.... dit is een oud topic over een ander onderwerp.

Start zelf een topic met een een eigen (duidelijke) omschrijving van jouw probleem. :thumb:

idee

Ga naar het lord of rings icoon een ring=doe eigenschappen =compattibiliteit mischien heb je compattibiliteitmodus aangevikt dat hoort niet als je vista hebt:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan