Lord of The Rings Battle For The Middle Earth 2 Probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

thowie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 aug 2009
Berichten
1
Hallo,
Ik speel al een tijd Battle For The Middle Earth 2.
Ik had een virus op mijn computer gehad dus zetten ik Windows Vista er opnieuw op.
Alles verliep goed tot ik Lord Of The Rings Battle For The Middle Earth 2 erop zetten.
Er gebeurden het volgende: Ik start Battle For The Middle Earth 2 er komt een begin scherm en dan nog een begin scherm en die laadt heel traag, ik wachten en wachten en toen stond er: Het begin scherm kan niet geladen worden.
Ik heb het spel iets van 3 x opnieuw geinstaleerd en gerepareerd maar, hij deed het nog steeds niet ik instaleer de drivers van mijn videokaart hij doet het nog steeds niet.
Ik vraag me af hoe ik dit weg kan krijgen en gewoon weer Lord Of The Rings Battle For The Middle Earth 2 kan spelen.
Ik hoop dat ik het op een dag weer zou kunnen spelen.
Groet
Thomas
 
Heb jij na het herinstalleren van Vista ook netjes alle drivers geinstalleerd? Dus ook chipset?

Kijk eens in apparaatbeheer of je vraagtekens ziet.

Je vermeld helaas niet om welke pc/laptop het gaat, maar de drivers zijn te vinden op de website van de fabrikant van de computer. Begin met de chipset driver en daarna de rest, mocht het inderdaad een geval zijn van het niet hebben van drivers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan