Een oh.... Koos ,was je een beetje verbaast.:d
Dat van die firewall is niet zo heel ingewikkeld hoor ,het net zo iets als wat ik je dat security risico vertel.
Wat omdat het ander extra uitvoerbaar bestand is die zich ook installeerd met het andere programma een verdacht gedrag is en dus ook altijd een risico.
Kan je de windows firewall niet zomaar helemaal uit zetten omdat het onderdeel van het geheel is die zich niet alleen op het netwerk maar ook de beveiliging richt.
Dat is al met XP zo en dus vista en 7 ook ,en met XP is dat een heel stuk makelijker dan windows 7 het je mogelijk maakt.
Het is een eigen manier wat je kan toepassen voor probleem oplossing het steld dus niet zoveel voor.
Maar het heeft alleen maar voordelen dat die informatie er altijd bij zet.
Je zal sneller een goed antwoord krijgen wat anders wel eens van die spuit 11 geeft modder opmekingen zullen zijn waar stel ja-knikkers achter aan posten.
Kan me alleen maar goed voorstellen dat je toch graag het spel wil gaan spelen en ging daar ook van uit ,ik zou ook net zo zijn en er een weg daar naar toe voor aan gaan leggen.
Daar heb ik wel even eerst wat voor moeten gaan hacken ,een hacker: n = iemand die met een bijl meubels maakt.
Net als ze dat hier op deze
pagina ook doen en ziet dat het iets maken en opbouwen en niet iets gaan afbreken ,dat doen crackers.
Je zal nu wel gaan begrijpen hoe te werk moeten gaan.
Zet dus de firewall weer aan zoals het was.
En dan deze optie opzoeken en kiezen.
Ik ga niet van uit dat het in de lijst er bij staat en het zal er bij moeten worden gezet.
En ga er van uit dat je het zal moeten opzoeken door op browse te klikken dar map waar die PMB.exe staat en hem toe te voegen.
Tja het is door me hoofd gegaan dat zou gaan zeggen dat die PMB.exe helemaal niet op je pc staat ,dus hier heb een link voor je dat zou
downloaden.
Klik dan hier op add om hem toe te voegen.
En daarna hier om het de toe stemming te geven door de firewall heen te mogen.
En nou ga ik eerst een bak koffie regelen ,en wens jou alvast veel succes.
Laat het het maar horen of het goed gaat ,want als dat niet zo is moeten even wat anders gaan bedenken.
Groetjes van Ragdoll.