lord of the rings online (LOTRO) failt bij donloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

azrulz

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2009
Hallo,
om lord of the rings online te kunnen (LOTRO) spelen heb ik via de site www.lotro-europe.com/Home het spel gedownload maar wanneer de downlaod bijna is voltooid krijg ik een error bericht met: 'connection error' en dat ik mijn firewall moet toe staan dit programma te kunnen downloaden (zie foto). maar zelfs als ik mijn firewall uitschakel krijg ik nog steeds het zelfde bericht.

kent iemand dit probleem en hoe het op te lossen is?

alvast super bedankt!
Koos

printscreen lotro.jpg

Hallo Koos.

Om de dingen wat recht te zetten jou vraag is,
Hoe krijg ik het voor elkaar om nu toch die toestemming te kunnen geven om zo dan het spel te kunnen spelen.

Dit klink al iets anders dan dat je er nu vanuit gaat dat jij een probleem zou hebben.
Het is net anders om ,en niet jij heb een probleem maar die server waar jij het spel van aan het downloaden ben.
Die kunnen nu niet wat ze op je computer willen doen (een uitvoerbaar bestand PMB.exe online via hun server op je computer gaan starten) omdat jou computer een beveiligings nivo heeft die dat niet toe laat.

Ik ken het bestand PMB.exe niet ,ik ken het spel niet ,ik ken de website niet ,en ga er niks over opzoeken ,en weet daar dus helemaal niks van.
Ik heb het over iets wat ze een ook wel eens een global security risk noemen.
Er is altijd een security risico als het mogelijk is dat er online programma's op een computer kunnen worden uitgevoerd.

Ik denk nou niet dat er nu iets ergs als malware op je computer zal komen.
Maar wel dat er iets (als service of zo) dan altijd zal blijven mee worden opgestart en je wat aan snelheid van je pc verlies.

Of je het risico neemt is een keuze van jou en kan je alleen maar advies geven.
En ga er van uit dat ik wel weet wat het tegen houd.
Maar ik heb toch zo iets van als die keuze wil maken dat je eerst wat info gaat geven ,altijd welke windows je gebruikt en dan natuurlijk welke firewal heb die heb uitgezet en alles wat je nog meer heb beveiliging op je pc.
Dan komt het bij voorbeeld niet zo raar over als dan zou zeggen dat het toch je windows firewall is.

oh... ik heb windows7 en heb alleen de bijbehorende standaard firewall van windows ^^ verder geen.

Een oh.... Koos ,was je een beetje verbaast.:d

Dat van die firewall is niet zo heel ingewikkeld hoor ,het net zo iets als wat ik je dat security risico vertel.
Wat omdat het ander extra uitvoerbaar bestand is die zich ook installeerd met het andere programma een verdacht gedrag is en dus ook altijd een risico.
Kan je de windows firewall niet zomaar helemaal uit zetten omdat het onderdeel van het geheel is die zich niet alleen op het netwerk maar ook de beveiliging richt.
Dat is al met XP zo en dus vista en 7 ook ,en met XP is dat een heel stuk makelijker dan windows 7 het je mogelijk maakt.
Het is een eigen manier wat je kan toepassen voor probleem oplossing het steld dus niet zoveel voor.

Maar het heeft alleen maar voordelen dat die informatie er altijd bij zet.
Je zal sneller een goed antwoord krijgen wat anders wel eens van die spuit 11 geeft modder opmekingen zullen zijn waar stel ja-knikkers achter aan posten.

Kan me alleen maar goed voorstellen dat je toch graag het spel wil gaan spelen en ging daar ook van uit ,ik zou ook net zo zijn en er een weg daar naar toe voor aan gaan leggen.
Daar heb ik wel even eerst wat voor moeten gaan hacken ,een hacker: n = iemand die met een bijl meubels maakt.
Net als ze dat hier op deze pagina ook doen en ziet dat het iets maken en opbouwen en niet iets gaan afbreken ,dat doen crackers.

Je zal nu wel gaan begrijpen hoe te werk moeten gaan.
Zet dus de firewall weer aan zoals het was.

En dan deze optie opzoeken en kiezen.

Ik ga niet van uit dat het in de lijst er bij staat en het zal er bij moeten worden gezet.

En ga er van uit dat je het zal moeten opzoeken door op browse te klikken dar map waar die PMB.exe staat en hem toe te voegen.

Tja het is door me hoofd gegaan dat zou gaan zeggen dat die PMB.exe helemaal niet op je pc staat ,dus hier heb een link voor je dat zou downloaden.

Klik dan hier op add om hem toe te voegen.

En daarna hier om het de toe stemming te geven door de firewall heen te mogen.

En nou ga ik eerst een bak koffie regelen ,en wens jou alvast veel succes.

Laat het het maar horen of het goed gaat ,want als dat niet zo is moeten even wat anders gaan bedenken.

Groetjes van Ragdoll.

Laatst bewerkt:
Hallo Ragdol, als ik het programmatje download die jij gaf dan krijg ik niet de naam 'CCleaner' maar 'PMBInstSafe' klopt dat? want als ik hem heb gedownload dan werkt het nog steeds niet... ;(

Klopt helemaal Koos ,PMB.exe is het zelfde als wat je download met PMBInstSafe.
Die plaatjes heb ik maar ergens anders vandaan gehaald en omgehost om het jou wat makkelijker te maken ,die programma's zelf die in dat voorbeeld staan hebben er niks mee te maken.

Als je die PMB met die PMB.exe zo op je pc staan dan probeer nog eens LOTR te installeren want dat zou nou goed moeten gaan omdat het probleeem dat je eerst met PMB.exe kreeg al heb opgelost.

Laatst bewerkt:
ik zie nu dat er op de icoontjes (van dat bestand wat ik heb gedownload en de Lord of the Ring zelf) een schildje staat... betekend dat nog iets dan?

heb het als bijlage toegevoegd wantt krijg geen foto hier in de tekst :confused:

Naamloos.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan