Lord off the rings mist spontaan exe bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

sutton

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
332
Ik heb al een jaar lotr bfme 1 op m'n laptop met vista staan en gespeeld zonder prblemen.
Sinds gisteren is het exe bestand weg om het spel te starten.
Ik heb het spel opnieuw geinstalleerd en weer gespeeld maar als ik de pc opnieuw opstart is het exe bestand weer weg.

Ik verdenk zelf mijn virusscanner.(avg)
Iemand een idee om dit tegen te gaan?
 
Je zou de map van LOTR kunnen uitsluiten in AVG, dan blijf die daar vanaf.
Natuurlijk moet je je eens gaan afvragen WAAROM AVG het .exe bestand weggooit. Ik neem aan dat je een illegale versie gebruikt en dan dus evt. een met malware verziekte versie kan hebben.

Tijs.
 
Of AVG heeft last van false-positives. Lijkt mij waarschijnlijker. Bestand stond namelijk al veel langer op de laptop. Een oude besmetting was allang gedetecteerd. En waarom zou een nieuwe, nog niet bekende, besmetting zich specifiek richten op deze .exe . Maar wat het ook is, alle hints wijzen richting virusscanner.
 
exe

ik denk ook dat AVg een update heeft gehad en dat hij toen iets te kritisch is geworden,het spel is al jaren in mijn bezit en heeft tot nu toe altijd zonder problemen gedraaid dus....

Hoe kan ik die map van het spel uitsluiten voor AVG,ik kan zo snel nergens die optie vinden?
 
Sutton Check je virus scanner en anders speel het via je usb stick of cd? Je kan ook proberen of er iets geblokkeerd word of dat het exe als onzichtbaar is gesteld en dat je dat niet kan zien in de map?

Gr daa
 
exe

ik heb de map als uitzondering opgegeven in AVG,nu kan ik het spel weer installeren en spelen.

Bedankt voor de tips,deze kan dicht.
 
Topic als opgelost aangeven doe je zelf: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan