losse bestandjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

koelkast17

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2009
hi

ik heb prototype gedouwnd maar nu heb ik allemaal losse bestandjes alemaal rzr-prot.01tot rzr-prot.79
en dan staat er ook nog een rzr-prot.sfv bestandje in maar ik kan hier niks mee iemand die me kan helpen??
alvast bedankt

Laatst bewerkt:
die bestandjes zul je met een bijbehorend programma moeten repareren.
even google gebruiken om te kijken welk programma je nodig hebt.

die bestandjes zul je met een bijbehorend programma moeten repareren.
even google gebruiken om te kijken welk programma je nodig hebt.

hmm oke
maar ik zal wel dom zijn maar wat kan ik het best intiken bij google?

een iso brand je met nero bijvoorbeeld.

Waarom uitpakken, als je ze ook in een virtueel cd/dvd-rom speler kunt laden. (mounten)

@ Crash

en aangezien er op win7 geen emulatie software kan moet ik de iso ook weer uitpakken en als dat alemaal niet wil kijk ik ff bij joun link verder

Daarom mount ts niet. Al kan deamon volgens mij best op win7 middels compatibiliteit (niet getest)

@ Koelkast

Uberhaubt al geprobeert of je de software om te mounten kan installeren?

Waarom uitpakken, als je ze ook in een virtueel cd/dvd-rom speler kunt laden. (mounten)

ff goed lezen :P

op win 7 kun je geen emulatie software insallen zoals alchol 120% deamentools ( ook pro) wil niet

Laatst bewerkt:
Wees dan ook duidelijk in wat er niet lukt...

Met het lukt niet kunnen wij 100 verschilelnde kanten op, wij kunnen niet in jou pc kijken. Dus vermeld duidelijk wat er niet lukt, wat je hebt geprobeerd en waar het mis gaat.

Geprobeerd, zoals ik al zei, om deamon te installeren in compatibiliteitsmodus?

Wees dan ook duidelijk in wat er niet lukt...

Met het lukt niet kunnen wij 100 verschilelnde kanten op, wij kunnen niet in jou pc kijken. Dus vermeld duidelijk wat er niet lukt, wat je hebt geprobeerd en waar het mis gaat.

Geprobeerd, zoals ik al zei, om deamon te installeren in compatibiliteitsmodus?

oke nouw als ik insaleer krijg je gezijk met zoon melding dat er staat er er een bekent probleem is
dan klik ik op toch doorgaan
en staat er opengegevenmoment dat je je pc opnieuw moet opstarten dan klik ik op ok en doe die instalatie nog een x dan staat er gewoon weer dat k men pc opnieuw moet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan