Lost Planet: Extreme Conditions werkt niet via steam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roythaboi

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2007
Berichten
10
Ik heb een XFX 8800 GTS gekocht, en daarbij kreeg ik Lost Planet: Extreme Conditions.
Ik hoor van sommige mensen dat het een vette game is, en van sommige dat het geen vette game is. Nu wil ik dat zelf wel ervaren, maar dat gaat niet.
Ik heb een schijfje en een nummer gekregen waarmee ik Lost Planet kon downloaden via Steam, dit alles werkt. Als ik nu het spel opstart, dan krijg ik een scherm van Capcom, Nvidea, Intel, Dolby Digital en Soundelux. Het lijkt erop of het spel gewoon start. Daarna krijg ik een scherm dat mij verteld dat Steam opgestart moet zijn om dit spel te spelen. Het probleem is dat Steam is opgestart, en dat ik het spel zelfs heb opgestart via Steam.
Ik weet niet of iemand dat probleem ook heeft gehad of mij er mee kan helpen?

Bij Voorbaat Dank,

Roy

Screenshots:
#1
#2
#3
 
Er gebeurt nog weinig

Bedankt voor je reactie, ik heb er goed naar gekeken.
Ik vond het frapant dat er zich misschien crashes voor zouden doen met de nvidea 8800 terwijl ik de game juist daarbij had gekregen, maar dat even terzijde. Ik heb 160.02 WHQL in ieder geval gedownload en geïnstalleerd, er gebeurt nog steeds hetzelfde. Ik heb een beetje op het steampowered forum rond zitten neuzen, maar ben mijn probleem er nog niet tegengekomen. Ik zal mij probleem daar ook even posten, en kijken of daar iemand me er mee kan helpen.

In ieder geval bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan