• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Loting voor dart toernooi

Status
Niet open voor verdere reacties.

darts180

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2011
Berichten
25
Hoi allemaal

ik ben bezig het loten en doorschrijven van een dart toernooi te vergemakkelijken met een excel bestand.
ik ben al een heeeel stuk op weg, maar met de loting kom ik niet snel genoeg klaar.
heb ooit een keer van internet een bestand gehaald waar een macro in staat voor een loting te doen, op zich werk die macro perfect, was het niet dat die eigenlijk te traag is.
ik heb al van alles geprobeerd maar het wil mij maar niet lukken de loting zo snel mogelijk te krijgen.
wie o wie zou mij hiermee willen/kunnen helpen, het hoeft niet perse een macro te zijn het mag ook via een andere optie.
ik voeg een voorbeeld van de macro die ik nu gebruik toe dan kunnen jullie kijken wat en hoe deze in elkaar zit.

BVD nu al voor jullie moeite, hopelijk dat iemand een oplossing heeft.



ja ik wil een voorbeeld toe voegen maar dat lukt mij niet, en het is maar 90kb groot.
ook niet als ik er een zip van maak die maar 30kb is HELP


voor de genen die denkt mij hier mee te kunnen helpen, kan op de link hieronder klikken voor te zien waar het om gaat.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-R6YSHYV8MHFL.xls
 
Laatst bewerkt:
Ik ben geen darter maar is dit wat
 

Bijlagen

  • Dartpoules.xlsm
    66,4 KB · Weergaven: 394
als het jou wel lukt om een bijlage toe te voegen kan ik het voorbeeld misschien naar jou door mailen als jij me een mail stuurt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@jverkerk Het geven van alleen een kale link als reactie is niet toegestaan.
 
@Huijb Ik heb mijn leven gebeterd.
 
Wanneer gaan we weer aan WK 2012 beginnen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan