• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

lotto controle

Status
Niet open voor verdere reacties.

DVDL

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2002
Berichten
92
is het mogelijk om in exel iets te creeren waarmee ik mijn lotto kan controleren bedoeling is dat ik mijn getallen erin zet en dan telkens bij de trekking de winnende nummers ingeef en direct te zien krijg of ik gewonnen heb.
 
Hier heb je er een.
 

Bijlagen

  • lotto.zip
    12,9 KB · Weergaven: 881
tnkx, dit was net wat ik nodig had.
ik heb het progje aangepast aan onze behoefte (we spelen met 10 personen) dus 120 getalcombinaties.
Ik heb tevens de 5+ aangepast en nog een beetje van de lay out.
 

Bijlagen

  • lotto1.zip
    38,7 KB · Weergaven: 476
Waar kan ik de code aanpasen? Hierwaar ik woon is de lotto met 45 getallen.
AHet vraagt een paswoord..... welk is dat???

Thx

Johny
 
Waar kan ik de code aanpasen? Hierwaar ik woon is de lotto met 45 getallen.
AHet vraagt een paswoord..... welk is dat???

Thx

Johny

Paswoord zou nu verwijderd moeten zijn.
 

Bijlagen

  • lotto1.zip
    38,3 KB · Weergaven: 460
Ok,

ik heb het opgegeven .-(
Waar kan ik de code aanpassen dat je getallen tot en met 45 kunt invoeren ipv 42?

Bedankt op voorhand

Johny
 
Johny,

Bedoel je deze?
 

Bijlagen

  • 45.jpg
    45.jpg
    49 KB · Weergaven: 352
Bij opmaak - voorwaardelijke opmaak
 
Dany, heb je misschien ook een versie waarvan de tweede sheet tevens geen paswoord heeft?

Johny

Hey Johny,

Heb hem helemaal vrij en zichtbaar gemaakt voor je, veel succes.
 

Bijlagen

  • lotto1.zip
    34,5 KB · Weergaven: 431
In post #12 wordt gemeld, dat de file helemaal vrij en zichtbaar is gemaakt.
Ik probeer het programma stap voor stap te volgen, maar dat lukt niet, omdat er regels ontbreken in de “Lotto” sheet.
Regels 1 en 2?
Regels 15 t/m 136? Naar deze regels wordt verwezen vanuit de volgende regels:

Code:
G263  ….. COUNTIF(D15:I15,1)
H263  ….. COUNTIF(K15,1)
…
…
G382  ….. COUNTIF(D134:I134,1)
H382  ….. COUNTIF(K134,1)

Is deze informatie beschikbaar in de vrijgemaakte versie? (de ontbrekende regels)

Groet Nono
 
[QUOTEIs deze informatie beschikbaar in de vrijgemaakte versie? (de ontbrekende regels)

Groet Nono[/QUOTE]

Ik kan je niet direct helpen, ik heb de file ook maar doorgekregen en een beetje aangepast. enige beveiliging die ik erop had gezet was op sheet level en die is er al afgehaald.
Misschien heb je iets aan deze file, die gebruik ik nu kun je gewoon de nodige gegevens van de lotto site downloaden.
 

Bijlagen

  • lotto cwa.rar
    80,2 KB · Weergaven: 312
ik zoek ook iets
ik speel mee met 10 nummers op een lijst ik zoek een progamma die dit koan controleren net zo als die 6 nrs wie kan mij adviseren
 
Beste mensen,

Sinds de lotto is aangepast kan mijn vader moeilijk aan de lotto uit om het te controleren.
Vroeger had hij dit excel bestandje dat hier in deze post vermeld staat, maar zou het eventueel mogelijk zijn om dit te veranderen in de nieuwe regels?

Groetjes,

Thomas
 
Beste Justlove en janson ;)

Het is niet gebruikelijk om in een gesloten topic nog een vraag te stellen.

Wij helpen je graag als je een nieuwe topic opent.

Je kan ook naar mijn website gaan, waar de oplossing staat of je stuurt een mailtje naar mij.

Groetjes Danny. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan