Low budget kaartje <10€

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderbutterman

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2007
Berichten
68
Is er iemand die nog een officiele online shop kent waar low budget vid kaartjes van een paar eurie te krijgen zijn? Ik wil nog voor de lol een oude 640 resolutie aan me bak gooien om me IM's op te beheren.

bvd
 
Wat zoek je precies, heb hier nog van alles liggen...
 
Ik ben op zoek naar een simpele pci kaart. Ik heb nog een klein monitortje op mijn bureau over. Ik heb aan mij radeon 9600 al 2 schermen hangen. En die kleine wil ik voor wat dingetjes gebruiken die ik monitor. Bv msn, mail etc. Hij staat er tenslotte toch. En het hoeft dus geen grafisch hoogstandje te zijn. De pc wordt op termijn namelijk toch vervangen. Ik meen dat het scherpie 640 x 480 trekt. Een ouwe 486-er iig.
 
Hoi !

Hier ook genoeg over, je mag gratis uitzoeken.


Greetz,

Harry.
 
Wat heb je zoal nog liggen? Ik ben niet erg veeleisend hoor :)
Zolang het maar:
2000
2003
xp
vista

werkbaar is.
 
Hoi !


Uiteraard kun je Vista wel vergeten met welke Pci-kaart dan ook !

Ik wil wel even voor je kijken in m'n rommelkast, , maar hoger dan 32 Mb zit er zeker niet bij !

Daarvoor zul je naar de PC-boer moeten, maar: Pci-graka's zijn relatief duur en presteren weinig !

Greetz,

Harry.
 
Hehe ok, nouja dan moet ik er mee leven dat vista niet werken gaat. Maar als hij XP pakt zou dat ook al erg mooi zijn :)
 
Hoi !

Ik zal even kijken in de rommelkast wat ik heb liggen, maar XP zal zeker lukken (loopt op 'n 4 Mb kaartje al).

Vanavond laat ik het weten, want het is druk hier met laptop-reparatie's.


Greetz,

Harry
 
Hallo !

Ja, heb ik, hoewel het PCi-gebeuren me tegenvalt, meer dan 10 AGP's met o.a. 128 Mb medion 9800 Xl etc. etc.

Ik heb hier wel een 3D rage samen met een Voodoo 2 12 Mb.
Bij de Voodoo heb ik nog de verbindingskabel en de drivers.

Is nog een heel redelijk setje.

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Gratis op te halen, alleen vanaf morgen ben ik voor een week vakantie afwezig.

Na 18-8 weer thuis D.V.

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan