low budget?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lesley88

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2004
mensen ik zoek een pc dat cod met fps 125 wel kan spelen of minstens 100+.

dit is de eerste:Specificaties:
- Processor-kloksnelheid 2000 Mhz
- Processorfamilie AMD Sempron
- Processor AMD Sempron 3000+
- Processor-fabrikant AMD
- Intern geheugen 512 MB
- Harde Schijf Opslagcapaciteit 80 GB
- Beveiligingseigenschappen Implemented in the BIOS setup
- Serial and Parallel interfaces and drives can be disabled via CMOS, Password protection, setup & boot protection
- Form Factor Tower
- Afmetingen B x D x H 180 x 498 x 432 mm
- Gewicht 13000 g
- Voeding 300 W
- Geluidskaart: On-board AC97
- Card Reader USB 2.0
- Grafischekaart: vVidia FX5500 256MB TV Out
- DVD-Rom (DVD speler )
- DVD+-R/RW Double Layer
- 10/100Lan Realtek
- FireWire (IEEE 1394) 4x USB
- Toetsenbord en Muis
- Windows XP (Home Edition)

voor 375 exc btw.

en de 2e:- AMD Sempron 2800+ processor
- Asus A7V Mainboard
- 80GB Harde schijf
- 512MB DDR 400MHz werkgeheugen
- Asus 3D graphics
- Dual Layer 16x DVD-ReWriter
- Smart Midi Tower Zwart/zilver 300W
- 10/100 mps Lan
- 4x USB 2.0
- Asus 5.1 Soundcard
- Creative SB250 speakerset
- Logitech toetsenbord en optical scroll muis

voor 449 euro inc btw?:thumb:

Alvast bedankt!:thumb:

Dat is wel een hele hoge fraimrate wat je wil dacht ik.
Denk ook dat je dat niet lukt met onderstaand systeem(en).
Wil je een snelle fraimrate zul toch moeten gaan voor de Athlon 64 en een veel snellere (nieuwer) grafische kaart.
Bij het 2800 systeem staat niet eens het type grafische kaart.

Wat je ook nog kunt doen is je geforceerde fraimrate opheffen in het spel door in de console /com_maxfps 0 in te typen.
Of in je config_mp.cfg de regel seta com_maxfps "Je fraimrate" toe te voegen.
Zet daarbij wel je monitor eerst op de maximale Hertz (vernieuwingsfrequentie).

weet ut ik heb nu een AMD athlon 1800+ met geforce 6200GE 128mb. daar haalde ik al fps 100+ mee..

Maar zal ik het goe dmerken teover mijn oude systeem?

Hij moet toch wel een stuk sneller zijn ? of zit ik er nou naast:confused:

oke het is sempron maar een 3000+ is tog heust wel sneller dan de 1800+ AMd athlon? correct if iam wrong.:thumb:

Dat is inderdaad waar maar verwacht niet te veel van een Sempron, dit is maar een uitgeklede versie dus goede game prestaties levert deze niet.

Nee oke maar kan hem nu niet betalen vanwege 512mb en nieuwe videokaart en nog meer dingen die ik deze maand heb gekocht:( .

Mot nog zo 2 maanden wachten:(

Weet iemand toevallig hoe je zonder beeld je bios kan resette(ik bedoel alles weer op defaults settings zetten?)

Geplaatst door lesley88
beeld je bios kan resette(ik bedoel alles weer op defaults settings zetten?)

1. Jumpertje op je MOBO
2. Knopje op je MOBO
3. (beste methode) Batterijtje uit je MOBO halen voor 10 minuutjes

jumpertje op mobo war zit die dan en knopje kan ik ook nergens vinden:S ik ga wel ff me batterijtje voor 10 min eruit halen.

Denk wel dat die kapot is:( want hte roode lichte die normaal alleen brand als die ergens mee bezig is brand nu continu:confused:

ehm ,let wel, in het eerste systeem zit een geforce 5500, terwijli je nu een 6200 hebt, dit is dus een downgrade. en 512 geheugen is tog al niet meer genoeg!!

Ik heb gewoon een nieuw pc gezien:D eindelijk een AMD 64 3000+:Laagste prijs garantie: een snelle 64 bits PC voor maar €329,-!!

AMD Athlon 64 3000+
Moederbord ASRock K8-VM800
256 MB DDR PC3200
CD-RW AOpen 48x12x50x
80 GB 7200 Maxtor 8 MB cache
6 kanaals audio on board
Geïntegreerde UniChrome Pro 3D Graphics
10/100Mbit LAN on board
SATA RAID controller
Behuizing ook verkrijgbaar in wit
Windows XP voorgeïnstalleerd

daar zit ook nog voeding in 400Watt:p
en mijn videokaart gaat erin:thumb:

Zou ik daar alle spellen mee kunnen spelen?:rolleyes:

Er gaat nog 512erbij pc3200 dus 768mb totaal.:thumb:

Je eigen videokaart en nog wat extra geheugen erbij.
Dan moet het wel lukken denk ik. :)

Ja ik heb ook budget en kan op moment effe plaats die 256mb geen 512 nemen heb geld gewoon niet meer voor:( .

Maar dat komt wel;) ga hem als goed is vanmiddag halen.;)

hmm, je wilt dus eiglijk niet egt een nieuw systeem??? het enigste wat ik hier eiglijk in verbeterd zie tegenover je oude systeem(voor COD dan) is de cpu. zou het niet goedkoper zijn om een nieuw moederbord en cpu te kopen?(heb je ook nog je ouwe harde schijf, moet wel windows opnieuw installeren uiteraard)

tja..cpu zegt toch al redelijk veel tegenover games of niet en wilde gewoon gelijk nieuwe pc en nu krijg ik de helft mee betaald van me ouders:D .

Ben de pc die ik nu heb beetje zat elke keer problemen mee.:rolleyes: :confused:

ben je eiglijk 100 procent zeker dat je ramgeheugen zal passen in die nieuwe:confused: let ook op: eenmaal je de kast opendoet, vervalt de garantie!! en tja die problemen, als het softwarematig is, zul je die bij je nieuwe pc na een tijdje ook kunnen krijgen. als ik telkesn ik problemen heb met mijn pc, een nieuw zou kopen:rolleyes:

Mijn nieuwe systeem voor 350 euro : AMD athlon 64 3000+, 1024 mb pc3200 geheugen, geforce 6200GE/TD 128mb, samsung 160GB IDE.

Toch redelijk low budget game pc:D
Maar snappe jullie waarom me 3d mark03 lager is geworden met zo'n 500 a 750 punten?:confused:

jeppz maar ken met mij kaart wel bf2 serieus op high spelen zonder AA of AF:D

Eerste 2 min happert die (mot denk alles loaden) en daarna fps 30 a 40:8-0:

ik geforce 5200, 1,8 ghz en 512 ram: ik speel alles op low... tgaat wel vloeiend alleen weet ik niet hoe je die fps berekent(hoe doeje dit:o) dan kan ik een vergelijking geven. want als jij alles op high speelt en tog nog 30 fps hebt, dan lijkt me dat tog normaal? oja mijn 3dmark05 score is 244 punten(kan ook nog me kaart overklokken en heb dan 100 punten meer, maar dan blokeert bijvoorbeeld doom3 en draai liever op stocksnelheid) is deze score ook niet normaal voor mij? tja, maar je videokart is ook "maar" een geforce 6200 en 3dmark05 is een ongelooflijk zware benchmark!!

ah, ik zie dat het 03 is, jah, dan denk ik ook dat er iets niet klopt, ik heb deze ook ooit es gedraaid en ik denk dat ik ook meer had, maar zal hem nog es ff downen:)

ik haal een score van 904 op default, jij doet het tog ook op default of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan