lp's makkelijk toegankelijk maken

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik heb nog een hele boel oude lp's. Die wil ik digitaliseren. is het mogelijk dat te doen op een harde schijf en deze dan toegankelijk maken via een systeem zoals je ook wel in horecagelegenheden ziet. je kunt dan zien wat er zoal op de hd staat en dan iedere keer weer een eigen selectie maken. wie weet hier meer over?
dank alvast en een goed 2013!

Dat kan kan bv met een usb platenspeler
Het resultaat is gewoon mp3 (of een ander formaat) en kun je op allerlei manieren online toegankelijk maken.
Vaak is het makkelijker en van een betere kwaliteit als je gelijk de mp3 download.
Kijk ook eens naar spotify. Voor de premium 10€ per maand dat wel, maar je kunt alles overal naar toe streamen in een prima kwaliteit

Ook een goede jaarwisseling!
Mvg Leo

Laatst bewerkt:
ik ben er wel achter hoe ik oude muziek moet digitaliseren. waar het mij om gaat is dat ik deze zo rubriceer, raadplegen en selecteren zoals je dat ook in horecagelegenheden ziet. Dus een enorme database die je zichtbaar kunt maken op een (afzonderlijk van pc) scherm en waar je dan keuzes uit kunt maken. of zijn daar alleen horeca-oplossingen voor?

misschien moet ik niet denken aan software maar aan hardware. wie weet iets meer?

Laatst bewerkt:
Je zou eens naar XBMC kunnen kijken. Kun je ene simpel pc voor gebruiken en kun je bij de digitale muziek en films van jou.
http://xbmc.org/

dank voor je bericht, maar ik geloof dat dit niet is wat ik zoek, sorry

Komt deze albumplayer in de richting?
Ik heb hier geen ervaring mee.
Als MP3 jukebox googlet krijg je meer mogelijkheden.

Laatst bewerkt:
goed idee om jukebox te googelen. dank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan