lsa shell (export version)

Status
Niet open voor verdere reacties.

plienn

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2005
ik heb een probleem(logisch) laatst deed mijn pc het ineens raar ik kon niet meer opstarten want dan kreeg ik een blauw scherm waar iets stond over onamountable boot volume ik d8 simpel :confused: ik formateer de pc en heb ik windows xp pro sp2 opnieuw geinstaleerd.maar nu krijg ik elke keer een waarschuwing over lsa shell (export volume) dat er een fout in is opgetreden.:(
daarna krijg ik een mededeling dat het systeem word afgesloten omdat lsass.exe onverwachts is gestopt, help mij

maar als je geformateerd hebt kan je toch geen virussen hebben of ben ik nu ontwetend:shocked: oja statuscode is 1073741819
maar ik zal toch even die scan doen. alvast bedankt

Laatst bewerkt:
nou ik heb housecall geprobeerd en hij start op maar dan krijg ik de volgende melding: an error has accorud while trying to transferdata from the internet! do you want trend housecall to try resending the required files? en dan druk ik op ok, komt dezelfde melding nog een paar keer en dan komt er dit: not found: alert-detected-slow-connection

is er trouwens een manier om het afsluiten tegen te gaan zodat ik zoiezo wel in staat ben een scan af te ronden?

:(

Laatst bewerkt:
ik wil jullie even bedanken , het probleem is opgelost.
eerst was ik sceptisch omdat ik altijd in de verondersteliing was dat als je formateerde je dan geen virussen meer had:rolleyes:
blijkbaar dus wel:p
na dat ik wist hoe ik de shutdown kon tegen gaan heb ik hitmanpro er over heen gehaald en bleek dat er idd een virus was.
nu doet hij het weer perfect.:thumb: ThnQ so much.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan