lsass.exe en services.exe fout bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jim929

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
Bij het opstarten van XP krijg ik het scherm waarin ik kan kiezen tussen 'veilige opstartmodus, normaal, laatst bekende werkende configuratie etc.'

Het maakt niet uit welke ik kies want ik krijg de foutmelding:

lsass.exe 'kan entrypoint (...) .dll niet vinden'
services.exe 'kan entrypoint (...).dll niet vinden'

En XP start niet meer op! Help!

Het gebeurde nadat ik de nieuwe quicktime heb geinstalleerd. Ook had ik die avond een nieuwe windows update binnengehaald en geinstalleerd (update voor scripting van windows mediaplayer).

alvast bedankT!

wim

Wanneer je in je bios kunt komen. Door del te drukken tijdens het opstarten. Dan kun je de opstartvolgorde wijzigen. Laat je computer als eerste van de CDrom starten.
Doe dan je XPcd erin en reboot.
Je moet nu kiezen voor de optie herstellen.
Verder gewoon de aanwijzingen volgen.

Dank Sigma voor je snelle reactie!

Ik heb dat geprobeerd, alleen vraagt hij om mijn admin wachtwoord? ik heb echt geen flauw idee wat dat is. In de bios staat bij dit wachtwoord: 'clear'.

Moet ik format c:\ gaan doen of is er nog hoop?

wim

Probeer bij dat password gewoon door te enteren.
Anders vul een password in en onthoud dit goed.

hoi sigma,

heb het gedaan, maar het werkt niet. als ik mijn administrator wachtwoord invul, dan kom ik gewoon in een dos prompt terecht (c:\windows).

Ik heb inmiddels wel de volledige foutmelding weten te achterhalen:'

Services.exe:
'Kan entrypoint voor procedure_resetstkoflw niet vinden in .dll bestand msvcrt.dll'

Lsass.exe:
'Kan entrypoint voor procedure_resetstkoflw niet vinden in .dll bestand msvcrt.dll'

Kan iemand me helpen?

THANKS! hij doet het, bedankt voor de hulp...eindelijk weer op mijn laptop! joepie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan