Lsass.exe foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetalice

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2001
Berichten
610
Goedemorgen,

Ik heb een laptop die bovenstaande foutmelding geeft.
Klik je op oke dan start hij opnieuw op. Dit kan je tot in den treure herhalen :(
Ook veilige modus werkt niet dan krijg je dezelfde foutmelding.

We hebben ernaast maar nogmaals XP geinstalleerd om toch in de mappen te kunnen zodat we nu een dualboot hebben.
Gezocht op virussen gescand voor alle zekerheid tools erop los gelaten gezocht in register naar bepaalde codes. Helaas niet noppes nada.

Wie weet raad?????
 
Is dat niet die Sasser virus!

U moet er eerst voor zorgen dat het systeem niet automatisch wordt afgesloten, dit kunt u als volgt doen:

Als u gebruik maakt van Windows XP kunt u gebruik maken van het commando Shutdown -a. Klik op Start -> Uitvoeren en voer het commando in gevolgd door enter of OK. U kunt het afsluiten ook vertragen door de systeem tijd terug te zetten als het afsluitbericht in beeld verschijnt. Dit is vooral handig bij Windows NT/2000 installaties, waar niet het shutdown commando aanwezig is

http://www.symantec.com/region/nl/t...moval.tool.html
 
Nope het is niet het sasser virus. Ik heb het toolje gedraaid maar hij heeft niets kunnen vinden.

(zeg maar jij tegen jou :D )
 
Ik zal effe verder voor je kijken
 
Misschien ook wel een vermelding waard. Dit is gekomen na installeren van SP2
 
Wil je hier even kijken in de taskmgr of er aserve2.exe tussenstaat
 
Ik zou alles eraf gooien dan de nodige beschermming installeren firewall,enz enz.
Of er moet iemand hier wezen die de goede oplossing voor je weet!
Sorry ik kan je niet verder helpen.(jammer).
 
Dat is het vervelende ik mag er niets afgooien en heb geen middelen om een backup te maken :(

Bedankt voor de moeite :thumb:
 
thanx buf maar hoe kom ik in de orginele windows map? Als ik cmd doe dan kom ik in de nieuwe map :eek:
 
Sweetalice zou je de harde schijf niet op kunnen delen en daar een backup neerzetten?
Dan zou je wel kunnen formatteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan