LSASS>EXE Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

hattol

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 dec 2005
Berichten
1
Situatie
Wanneer ik mijn computer start, kan ik niet aanmelden bij Windows XP. Ik krijg de volgende fout:

Systeemfout LSASS.EXE:
Als deze status wordt opgegeven als u probeert een wachtwoord bij te werken, betekent dit dat de waarde die u hebt opgegeven voor het huidige wachtwoord niet juist is."[/B]

Daarna start automatisch opnieuw op. Als het systeem opnieuw is opgestart, krijg ik dezelfde foutmelding. Tijdens het opstarten kan ik wel in de BIOS komen F2 of F12, of in veilige modus
je kunt in veilige modus opstarten maar dat werkt het zelfde ( krijg je ook de fout melding lsass.exe)

Bij setup van windows geeft hij geen harde schijf zicht baar ( zit nu een 250 GB SATA in )
Bij een nieuwe harde schijf geeft hij het zelfde weer ( kan geen schijven selecteren
kom in de setup alleen tot het scherm van de drie keuzes

1 opnieuw installeren, bij enter geeft hij een foutmelding en sluit af

2 R - repareren, kom je in een dos menu, maar ziet daar niet alleen C:/ daarna volg ik de procedure
Op het internet http://support.euro.dell.com/suppor...dn=1066358&l=nl&langid=1&c=nl&cs=nldhs1&s=dhs,
daar loopt stop het ook nadat ik key 1 en enter heb gedrukt (geeft foutmelding, bestandsopdracht onbekend)

3 partitie verwijderen, maar hij ziet geen schijven , bij deze selectie krijg je een melding dat je naar de fabrikant terugmoet

veilige modus opstarten lukt ook niet, even als de andere 6 selectie opties in veilige modus.

met de restore cd van dell (windows 98 ??? ) kom ik in een main menu waar alles getest wordt, en alles werkt of is oke

heb van dell een nieuwe Home edition ontvangen mede als een Resourse CD.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

wie o wie kan mij helpen met dit probleem

pc:
dimension 9150
SATA harde schijf 250 GB
2 x 1024 mb intern geheugen
Besturing Windows home edition XP
 
Packard Bell maar gaat ook op in jouw geval.
Zelf heb ik ook Dell en het is bij mij een gewone WindowsXP cd.
Je moet dus blijkbaar kiezen voor herstel.

Start eens op van de CD met Windows.
Ga direct repair in (zit nog voor installeren kiezen)
Je komt bij de prompt uit.
Typ daar het volgende in:
H:\i386\winnt32.exe (H staat voor je dvd-lezer of cd-lezer, kan dus anders zijn)

Lukt dit niet dan is er nog een andere manier.
Hierbij moet je wel de setup in en de eerste herstelconsole negeren!!!

Ok, I have had a lot of people lately asking me, whats this repair install thing??? Well here is your answer in a simple format.

Configure your computer to start from the CD-ROM drive. For more information about how to do this, please refer to your computer's documentation or contact your computer manufacturer.

Insert your Windows XP compact disc (CD) into your CD-ROM drive or DVD-ROM drive, and then restart your computer.

(You can also boot with a Windows 98/Me Startup disk with CD support and run WINNT.EXE in the I386 folder on the CD)

When the "Press any key to boot from CD" message is displayed on your screen, press a key to start your computer from the Windows XP CD.

When you see the following message displayed on the Welcome to Setup screen, press ENTER:

To setup Windows XP now, press ENTER.

At this point an option to press R to enter the Recovery Console is displayed. Do not select this option.

On the Windows XP Licensing Agreement screen, press F8 to agree to the license agreement.

Make sure that your current installation of Windows XP is selected in the box, and then press the R key to repair Windows XP.

Follow the instructions on the screen to complete Setup.

Thats it, you have done a repair install. Cheers.
Het volgende is van
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan