Luidsprekers als Microfoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.

svenhaverkamp

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2010
Berichten
70
Hallo.
Ik heb een Microfoon die ik gebruik voor MSN Video Gesprekken.
Nu wil ik dat die mensen in plaats van mijn stem mijn pc geluid horen.
Is dat mogelijk op WIndows 7?
Sven!
 
waarom zou je dat willen? film streamen?

btw: microfoon bij speaker houden.
 
Omdat ik weet dat het kan en ik maak muziek op de pc.
Dat microfoon bij de speaker werkt niet.



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat je wil is dat msn als audio-ingang de uitgang vd geluidskaart gebruikt, ipv de microfoon. Het ligt aan je geluidskaart of dat kan. Hieronder een engelse tekst erover, en hoe je het aanzet. Kijk daarna of je in MSN bij de instellingen waar je nu de microfoon hebt geselecteerd, voor 'wave out' of 'what you hear' kunt kiezen..

That function is called "System Mixer" (SoundBlaster calls it "What You Hear").
(...) go to the Control Panel/Hardware and Sound and finally Sound. In the Sound panel click on Recording and if System Mixer is show make it the default playback device. If it is not shown, RIGHT click in an empty space in that panel and then LEFT click on Show Disabled Devices and Show Disconnected Devices. If the System Mixer is now shown you can set it as default device. If it's not shown, either your sound drivers do not support this or if there are updated drivers that MAY get it for you.


Als dat niet werkt, is er een programma, 'Virtual audio cable' , waarmee je dit ook voor elkaar moet kunnen krijgen.
http://www.ntonyx.com/vac.htm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan