LV achter dubbele naam zetten.

• Onderwerp starter Onderwerp starter samui
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

samui

Verenigingslid
Lid geworden
26 mei 2012
Ik wil graag de tekst LV ( lijnverantwoordelijke) in kolom C achter zijn of haar naam hebben staan waarvan de naam ook in kolom G staat
Vervolgens mag de naam daarna verwijdert worden met zijn/haar gegevens uit de kolommen F t/m H.

In kolom G staan personen die ingedeeld dienen te worden. Dit doe ik dmv dubbelklik en dan komt het persoon welke ik aangeklikt heb in kolom F op de eerstvolgende lege cel vanaf regel 4
De namen die in kolom C en G staan zijn geen operators maar zijn die dag wel LV.
De andere namen in kolom C zijn wel operators en die weten dat ze LV zijn.
Als ik de lijst in kolom G "weggeklikt" heb naar kolom C laat ik de lijst op volgorde van bagde zetten
en staat de indeling dus door elkaar t.o.v. wat er daarvoor net is gecreëerd
en wordt deze lijst op een prikbord gehangen zodat een ieder weet wat te zijn.
Vandaar dus de gewenste LV achter de namen in het voorbeeld ( Jean, Biri en Ricco ) > ( Jean LV, Biri LV en Ricco LV )

Alvast bedankt weer voor jullie reacties.

Dit is een verlengstuk van een vorige vraag hier

Bijlagen

Bv.

Code:
Sub hsv()
 [c4:c1000] = [if(c4:c1000="","",if(countif(g4:g1000,c4:c1000),c4:c1000&" LV",c4:c1000))]
End Sub

Of om in je eigen macro te blijven die ik persoonlijk anders zou doen.
Code:
ActiveSheet.Cells(plaatsen, 3).Value = Selection.Offset(0, 1).Value & " LV"

Gebruik ook geen Activesheet, het is altijd het actieve blad waar de code in staat.
Code:
  Cells(plaatsen, 3).Value = Selection.Offset(0, 1).Value & " LV"

Laatst bewerkt:
CF: "=C3=G3"
numberformat @" LV"

Laatst bewerkt:
Bv.

Code:
Sub hsv()
 [c4:c1000] = [if(c4:c1000="","",if(countif(g4:g1000,c4:c1000),c4:c1000&" LV",c4:c1000))]
End Sub

Of om in je eigen macro te blijven die ik persoonlijk anders zou doen.
Code:
ActiveSheet.Cells(plaatsen, 3).Value = Selection.Offset(0, 1).Value & " LV"

Gebruik ook geen Activesheet, het is altijd het actieve blad waar de code in staat.
Code:
  Cells(plaatsen, 3).Value = Selection.Offset(0, 1).Value & " LV"

JA, ik weet het HSV. Ik vind geen tijd om de dure taal zo noem ik het maar onder de knie te krijgen.
De oplossingen die ik aangedragen krijg zie ik niet terug in boeken.
Komt nog wel een tijd, hoop ik, dat ik deze taal meester wordt en dat de macro's regels korter worden want ik weet dat ik via grote omwegen mijn doel bereik.
Tot die tijd ben ik heeeeel blij met de hulp die hier te vinden is. Toppie en bedankt weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan