Lycos Webhosting

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubengraafland

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
Hallo,

Ik zelf wil binnekort wel een eigen domeinnaam. Op internet zag ik dat Lycos zelf ook hosting aanbiedt.
Dan lijkt me het pakket Expert eigenlijk wel wat maar daarover heb ik nog een aantal vragen.

- Is het duur prijs/kwaliteit ?
- Moet ik voor een subdomein extra betalen ?

En wat is eigenlijk :

- Automatische mail waarschuwing ?
- Webpointing ?
- E-mail verzamelaar ?
- IMAP compatible ?
- Remote file posting ?

En ik wil graag een www.*.nl adres maar bij lycos kan je geen *.nl adres registreren dus waar kan ik een goedkoop *.nl domeinnaam registreren en dan bij lycos gebruiken ?

En ik zag vandaag ook een webhostings berdrijf "Reflexhosting"
En dan zag er ook erg goedkoop uit. Is dat wat ?

Laatst bewerkt:
Een goedkope .nl domein zal niet gaan die prijs ligt altijd rond de E15 tot E18. En lycos is niet een fantastische host volgens mij. Kijk eens op hosting.pagina.nl
daar staan er genoeg (gewoon zoeken naar een goedkope). Mijn host >> digitalus.nl is ook zeer goedkoop

Allereerst, lees dit draadje eens door, er staan zat goede tips in over hosting.
Geplaatst door rubengraafland

- Is het duur prijs/kwaliteit ?
- Moet ik voor een subdomein extra betalen ?
Lycos en kwaliteit, gaat bij mij niet helemaal samen. De gratis hosting is er beroerd (terecht, want gratis). Hoe men daar met betaalde hosting om gaat weet ik niet. Lees anders even dit
En ik wil graag een www.*.nl adres maar bij lycos kan je geen *.nl adres registreren dus waar kan ik een goedkoop *.nl domeinnaam registreren en dan bij lycos gebruiken ?
Zou je even bij hen kunnen navragen. Mogelijk dat je bij hen iets met dns aanpassingen kunt doen.
En wat is eigenlijk :

- Automatische mail waarschuwing ?
- Webpointing ?
- E-mail verzamelaar ?
- IMAP compatible ?
- Remote file posting ?
Vraag het lycos, ik kan wel gissen, maar weet ook niet helemaal zeker.
En ik zag vandaag ook een webhostings berdrijf "Reflexhosting"
En dan zag er ook erg goedkoop uit. Is dat wat ?
Erg betrouwbaar komen ze niet op mij over; ze hebben het over 99,9% uptime, en bij nieuws zie ik staan dat ze 4 maart opgericht zijn :rolleyes: Daarbij is het een reseller, ze vekopen de pakketten van een ander door (in dit geval van www.citus.nl )
Ze zijn goedkoop, maar dat zegt heel weinig over de kwaliteit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan