lynksis geen verbinding laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekking

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Ik heb net de Linksys WRT 54 G geïnstalleerd. Pc die bedraad aan de router zit werkt prima. Op de laptop wordt aangegeven dat er een verbinding is met de router met een uitstekende signaalsterkte. Ik kan echter met de pc niet het internet op, zodra ik een url intyp komt de melding: "De pagina kan niet worden weergegeven.
Wat moet ik nog instellen?

Kan je iets meer info geven, wat voor een verbinding DSL/Kabel.
Als je Kabel hebt werkt deze router niet draadloos. Dat probleem heb ik ook gehad.

Ik heb inderdaad kabel. De host computer zit met draad aan de router en de motorola modem idem. De laptop moet nu via de router volgens zeggen draadloos het internet opkunnen. Maar ik word hier gek van, ik heb al van alles geprobeerd en ingesteld maar noppes!!!!

Als je een kabel aansluit, werkt het dan direct? dus router - pc :)

Maar dat kan ik alleen doen op de desktop en die werkt juist goed. Heeft het dan wel zin om winsockfix te runnen?
Of moet ik die met usb stick overzetten op de laptop?

bekking zei:
Maar dat kan ik alleen doen op de desktop en die werkt juist goed. Heeft het dan wel zin om winsockfix te runnen?
Of moet ik die met usb stick overzetten op de laptop?

Idd, aan de desktop niet prutsen :)

Gelukt, Bij de basic settings stond bij mij geen host naam ingevuld. Na hier de naam van de provider ingevuld te hebben kon ik het internet op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan