M2N-VM DVI driver probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

starmoon

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2006
Hoi allemaal,

ik heb laats een M2N-VM DVI moederbord gekocht. En ik heb daar win2003 opgezet en tot mij verbazing kon de netwerkkaart (onboard) en busdrivers niet gevonden worden met de cd van asus. hebben jullie nog enige suchesties?

alvast bedankt :D

Misschien even nieuwe drivers downloaden van de Asus site. Soms helpt dat. Anders gewoon de XP drivers proberen (als je dat al niet probeert).

Bedankt voor je reactie :thumb:

Helaas was ik al naar de asus site gegaan, maar ze hadden daar geen win2003 drivers alleen xp maar dat is niet mijn bedoeling van deze pc

nog iedeen ?:D

wat houd de busdrivers eigelijk in ? anders gooi ik er een nieuwe netwerkkaart in en weg zijn de problemen :D

Maar je kan de XP drivers wel proberen, misschien dat die werken. Wat een SMBus precies is weet ik niet, ik weet dat het van de chipset is. Een nieuw netwerkkaartje erin kan wel eens helpen ja, maar welke netwerkkaart heb je precies?

win2003 weigert winxp drivers te gebruiken :confused:
NVIDIA Nforce networking controller, meer informatie staat er niet, maar dat maak niet uit ik heb hier een 100mbps leggen met drivers op diskette :D (stom dat de drivers niet op de asus site staan van me onboard netwerk kaart)

heb je enig idee hoe ik erachter kan komen wat busdrivers zijn? als het met RAID te maken heeft dan hoef ik het niet te instaleren :D

Busdrivers weet ik niet zeker wat het is, is denk voor betere communicatie tussen alle hardware. Zou ook wel eens met RAID te maken kunnen hebben, maar ik zou het niet weten. Als het gewoon werkt zou ik het gewoon zo laten.

ik heb zelf een beetje zitten spelen en met een oude netwerk kaart + windowsupdate kan je nog ver komen :p
oplossing van het probleem:
oude netwerk kaart gebruiken
ga naar winupdate en download de drivers :p
ow er gebeuren rare dingen als je een tijdje je videokaart onboard gebruik dus een oplossing is een oude pc kaartje erin prikken of een nieuwere pci expres kaartje

hopelijk heb ik de volgende persoon voldoende geholpen met dit probleem :D

toch bedankt voor alle reacties:thumb:

Wat ik dan denk is dat het de verkeerde drivers waren, of dat er iets mis wat met de drivers, dus wel voor de goede maar met fouten. In ieder geval mooi dat het weer werkt!:) Een verzoekje, zou je onderin deze pagina even op opgelost willen drukken? Dan zien anderen dat in dit topic het probleem is opgelost.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan