M3i Zero updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

CWDave

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2012
Hoi,

Sinds begin 2011 heb ik een M3i Zero in bezit voor mijn Nintendo DSi XL (deze heb ik in december 2010 gekocht). De eerste en laatste update voor zowel de M3i Zero als de DSi XL waren toen in die periode uitgevoerd, sindsdien heb ik ze niet meer up-to-date gebracht.

Nu wil ik graag deze flashkaart updaten (voor zover ik weet). Ik ben naar de downloadpagina van M3i Zero gegaan voor de laatste firmware (die van 1-6-2012 blijkt te dateren), maar ik kom telkens uit op een Bad Request-pagina. Zodoende heb ik geen idee hoe ik nu mijn M3i Zero moet updaten, hopelijk kunnen jullie me een handje helpen?

Alvast bedankt bij voorbaat.

Laatst bewerkt:
Ah, ik zag andere flashkaarten vermeld hier, dus ik dacht dat ik hier over mocht posten. Of is het gebruik (de game die ik vermelde) het illegale deel van m'n post? Ik zal het aanpassen.

Deze website wou ik gebruiken voor het updaten aangezien ik het voor de eerste update ook al gebruikt had: http://www.handheldsources.net/M3DS/Download_M3DSR.html

De link die je vermeldt heeft een werkende update, maar het besturingssysteem ontbreekt.

Laatst bewerkt:
het downloaden van games en die spelen is illegaal.

maar ik krijg dezelfde fout.
dit betekend dat het een fout op de website is en die pagina(s) missen.

je zult dus verder moeten zoeken.

en deze vraag ging over het niet laden van een website en moet dus niet bij de consoles ingedeeld worden.

De vraag ging over het correct updaten, omdat ik een pagina nodig heb waar je de meest recente updates kan vinden. De pagina's die ik vond hadden geen geldige downloadlinks meer of waren niet de meest recente.

Dus nee, het gaat niet om het feit dat een website niet geladen werd, daar ging het probleem totaal niet om.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan