m4p en I-tunes probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

cavdmeent

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Hallo,
Ik weet niet of ik mijn vraag onder het juiste kopje heb gesteld, maar ik wist ook niet waar ik 'm anders kwijt moest.
Ik heb ooit via I-tunes een cd gedownload. I-tunes werkte die dag zonder problemen. Daarna werkte het niet meer. Heb al van alles geprobeerd, opnieuw installeren etc. maar het werkt niet. Die cd die ik gedownload heb kan ik helaas op geen enkele manier luisteren. Heb al gegoogled op converteren van m4p naar mp3, een stuk of 6 programma's uitgeprobeerd maar ik krijg steeds de melding dat het converteren niet lukt omdat het een ongeldig bestandsformaat is. Ik heb ook geprobeerd om via Nero het op een cd te branden zodat ik daarna die cd kon rippen naar mp3, maar Nero wil niet branden omdat ie het formaat niet kent.
Heeft iemand enig idee wat ik nog zou kunnen proberen? :confused:
Alvast bedankt!

Ga in iTunes via Bewerken naar Voorkeuren en klik op het tabblad Geavanceerd en vervolgens op de sub-tab Branden. Selecteer de door jou gewenste snelheid en daaronder mp3-cd. Zet nu alleen de m4p-nummers van de CD in de Bibliotheek en ga vervolgens via Bestand naar "Reservekopie op schijf maken" of "De afspeellijst op cd branden" De rest wijst zich vanzelf.
Ondersteunt je cd-speler mp3 dan kun je hem afspelen. Zo niet, dan rip je de mp3-cd naar je PC en brand je met Nero een audio-cd (cda).

Laatst bewerkt:
(ik werk met Mac ipv PC, maar het principe is hetzelfde, denk ik toch)

Is het niet zo dat, om een iTunes song af te spelen, je PC moet "geauthoriseerd" zijn. Ik geloof dat je voor de Mac tot 5 computers kunt "authoriseren". Misschien moet je dit opnieuw doen?

Verder heeft Boeing_737 de juiste manier aangegeven om te branden. :thumb:
Dit soort van DRM-beveiligde bestanden kun je enkel branden via iTunes zelf, niet via een ander programma.

Is het niet zo dat, om een iTunes song af te spelen, je PC moet "geauthoriseerd" zijn.
Dat klopt en helaas moet je na iedere schone installatie van Windows een nieuwe autorisatie opsnoepen. Maar gelukkig kun je in je Apple/iTunes-account de meterstand 5 simpel weer op 1 zetten. ;)

Ga in iTunes via Bewerken naar Voorkeuren en klik op het tabblad Geavanceerd ...
Dat gaat helaas niet, I-tunes werkt bij mij niet... Ik heb geen Mac, maar een gewone PC met Win XP professional. I-tunes heeft wel 1 keer gewerkt, maar daarna dus nooit meer. Als ik I-tunes opende sloot ie meteen de hele PC af. Opnieuw installeren hielp niet en lukt nu zelfs niet meer, ook Quicktime werkt niet meer. Dus zijn er nog suggesties om van M4P naar MP3 te converteren zonder I-tunes?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan