Maak tekstachtergrond transparant

Status
Niet open voor verdere reacties.

senna98

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2011
Ik heb is visual basic een label, en daarachter een plaatje, en nu wil ik dat de tekstachtergrond transparant is. Ik weet dat hierover al een topic bestaat, maar bij ligt het iets anders:) Mijn afbeelding wordt van het web geladen en dus werken al die trucjes met afbeeldingen op de computer werken dus niet.:( Weet er iemand hoe ik het alsnog kan maken dat de tekst transparant is?

Senna98

wat je kan doen, is als je een plaatje op internet vindt, hier rechtermuisknop op doen en dan "Opslaan als" vervolgens sla je deze op in bijv. de map "Afbeeldingen" vanaf daar is het wel een plaatje op je computer, misschien dat je de andere stappen waar je het over had, dat deze wel lukken. ;)

Dat weet ik ook wel, maar het is juist de bedoeling dat het wel van het internet komt!

@senna98 Iets minder hatelijke kan ook wel. Onthou goed dat de kwaliteit van het antwoord wordt bepaald door de kwaliteit van de vraag.

Dus.. Waarom niet eerst opslaan en dan openen? :confused:

@senna98 Nutteloze reactie verwijderd.

Dus kijk nog eens naar mijn oplossing.

Die 'nutteloze reactie' was al weggehaald voor ik 'm kon lezen.

In mijn "nutteloze reactie" stond gewoon dat ik niet eerst wou opslaan, maar aangezien de admins hier veel te snel tussenkomen (wat was er eigenlijk nutteloos aan die reactie?), was dat dus al weg. Het is echt wel de bedoeling dat het plaatje van internet komt :)

Probeer eens het plaatje in een panel te plaatsen als backgroundimage en dan de label backcolor wel op transparant

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan