Maakt het veel uit met 1.60 GHz en 1.70 GHz?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Hallo

Ik ben van plan om een nieuwe pc & game te kopen.. Maar die pc heeft 1.60 GHz processor en die game 1.70 GHz zou dit veel uitmaken of problemen geven of happeren? [P.S Derest van de specificaties is gewoon voldoende van die pc voor die game]

Als dat echt het minimum is wat er gevraagt wordt.... misschien, indien dat de aanbevolen specificatie is dan moet je je geen zorgen maken.

Randy,

is het raadzaam om WEER een topic te starten met een vraag die erg veel lijkt op de onderwerpen die in de volgende 2 postings UITPUTTEND zijn beantwoord?

Klik

Klik

Je maakt jezelf helemaal gek op deze manier!

Ik geef je nog 1 "eind" advies:

omdat je zo weinig verstand hebt van pc's, omdat je pas 14 jaar oud bent en omdat je min of meer je budget hebt vastgesteld:

bel naar DELL, zeg wat je met jc pc wil gaan doen, (zeg er VOORAL ook bij dat je de ballen verstand hebt van hardware!!!!) hoor ze aan en VERTROUW die man of vrouw. Vraag aan het eind van het gesprek (als er een pc is samengesteld) of ze die configuratie naar je kunnen mailen of zo. Plaats dan hetgeen ze adviseren hier op de Helpmij en je krijgt een paar snelle adviezen, waarna je met een gerust hart toch eindelijk een keer je keuze zal moeten bepalen!

Laat je niet meer naar andere pc's "sturen" : koop een DELL met 3 jaar garantie!

Laatst bewerkt:
alleen om de garantie al zou ik voor de Pentium gaan. Deze zie ik niet bij de AMD staan. qua specificaties verschilt het niet veel.

Ik zou ze als ik jou was geen van beide nemen. De specificaties die er bij staan zijn niet toereikend om een beeld over de pc's te vormen. (welke videokaart zit er bijvoorbeeld in?)

Wees wijs en neem de laatste raad van Pasja ter harte in dit topic

En verder geef ik het op :confused:

ff een tip, je kan beter hier (http://www.euro-computers.nl/) een pc voor ongeveer dezelfde prijs uitzoeken en dan krijg je een dual core die zijn nog veel beter dan pentium 4 ckr als je niet weet of hij veilig overgeclocked kan worden (die van mij stabiel van 3.06 HT @ 3.8 Ghz) maar het kan zijn dat sommige systemen crashen koop een andere videokaart (ATi Radeon X1950 Pro 512 mb aanbevolen !!! heeft vriend van mij ook en die kan need for speed most wanted op de hoogste resolutie draaien met alles op vol en dan gaat ie vloeiend zelf gezien) dan heb je pas gamepc.

Voor "gamen" zou ik toch in elk geval een leuke videokaart in m'n systeem willen hebben. :confused:

Beide systemen zijn voor huidige games niet goed geschikt!

ad: oeps drie reacties tegelijk

Laatst bewerkt:
Randy, wees wijs en koop geen Web-machine!

enne, Windows zit er bij die 2 ook niet bij, moet je nog los kopen!

Laatst bewerkt:
Hallo

Hier ben ik weer.. Dit word echt de laatste vraag van dit soort onderwerpen!
Maar ik ben er nu uit wat voor pc ik ga kopen maar ik kan niet kiezen welke nou beter is voor gamen,muziek/filmpjes downloaden en veel dingen opslaan. Ik kan kiezen tussen:
http://www.ondis.nl/shop/index.php?page=details&prod=196&cat=52&group=22
en
http://www.ondis.nl/shop/index.php?page=details&prod=221&cat=52&group=22

Wat kan ik beter nemen met wat ik nodig heb?

Echt geen van beide, niet geschikt voor wat je wil!!!

Topic samengevoegd, dit leek mij toch wel de druppel, dus niet meer van dit soort vragen plaatsen graag, of blijf ze stellen in dit topic.

Randy, wees wijs en koop geen Web-machine!

enne, Windows zit er bij die 2 ook niet bij, moet je nog los kopen!

Waarom is niks goed? :S En trouwens Dell is ook een web machine en die raadde je me laatst nog aan.

Jullie lopen wel TÉ vaak negatieve berichten over alles te geven! Denken jullie soms dat ik miljoenen euro voor een computer uit wil gaan geven? Zoveel geld heb ik ookalweer niet hoor! Kunnen jullie ook nog is positieve berichten plaatsen als ik een vraag stel? :evil:

Jullie lopen wel TÉ vaak negatieve berichten over alles te geven! Denken jullie soms dat ik miljoenen euro voor een computer uit wil gaan geven? Zoveel geld heb ik ookalweer niet hoor! Kunnen jullie ook nog is positieve berichten plaatsen als ik een vraag stel? :evil:

Omdat, beste Randy, je bij Dell bijvoorbeeld voor € 448,99 een betere PC hebt, met software (Vista Home premiun, MS Works) die je bij de door jou gegeven pc's nog moet aanschaffen, dus uiteindelijk duurder uit zal zijn.
Je zal echt in de buurt van de € 500,- uitkomen voor een 'fatsoenlijke' pc met software en ervaring leert dat Dell voor dat geld meestal de meeste (en beste) pc levert voor je geld

Laatst bewerkt:
Omdat, beste Randy, je bij Dell bijvoorbeeld voor € 448,99 een betere PC hebt, met software (Vista Home premiun, MS Works) die je bij de door jou gegeven pc's nog moet aanschaffen, dus uiteindelijk duurder uit zal zijn.
Je zal echt in de buurt van de € 500,- uitkomen voor een 'fatsoenlijke' pc met software en ervaring leert dat Dell voor dat geld meestal de meeste (en beste) pc levert voor je geld

Hmm.. Tja, Ziet er goed uit. Maar kan je die ook regelen met Windows XP besturingsprogramma? Want ik werk liever op XP dan op Vista namelijk.

Randy,
ik denk dat als jij een Dell besluit te kopen, je mogelijk moet gaan voor GEEN Windows besturingssysteem. (ALS jij tenminste zoals je zelf aangeeft, liever XP dan Vista wil) Reden: Vista is nu een maand of 2 a 3 op de markt en vele pc bezitters willen graag Vista hebben op hun (bijvoorbeeld) begin vorige jaar of zo gekochte pc. Echter, met die vorig jaar gekochte pc werd Windows XP meegeleverd. Een aantal van die mensen zal de XP versie wel op een 2e pc of zo gaan zetten, maar ik ben er daarnaast van overtuigd dat er ook een groep mensen is die XP wil verkopen. Als je dus 2e hands een XP licentie koopt, denk ik dat je mogelijk voordeliger uit bent dan XP bij een pc boer kopen. Kijk gewoon eens wat rond op de Marktplaats of zo. ALS je zou besluiten om XP 2e hands te kopen, dan zijn 2 dingen niet onbelangrijk: overleg EERST met Dell of je een pc ZONDER besturing kunt bestellen en ALS dat kan, wees dan voorzichtig bij het kopen van de XP licentie.
Zorg ervoor dat je een digitale camera of zo meeneemt en schiet een duidelijk plaatje van de op de kast zittende holografische zegel. Zorg dat ALLE letters en cijfers 101% duidelijk op die foto staan en krab daarna die holografische zegel kapot. Doe je dat niet dan zou een kwaadwillende met jouw licentienummer kunnen aankloppen bij Microsoft voor updates, met als gevolg dat wanneer jij een keer aanklopt voor een update, Microsoft "zegt" dat jij een illegale versie hebt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan