Maar 16 kleuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Morbash

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2006
Ik heb vorige week mijn harddisk van mijn computer leeggehaald. Alles is eraf, alles werkt weer, internet enzo, maar het enige probleem is dit:

OP EEN OF ANDERE MANIER VINDT HIJ MIJN BEELDSCHERM NIET WAARDOOR IK DUS MAAR 16 KLEUREN HEB, IK KAN NIKS AANPASSEN, OOK NIET DE RESOLUTIE, EN IK BEN AL EEN WEEK OP ZOEK NAAR EEN OF ANDERE DRIVER...

Srry... ;) Ik ben er een beetje boos over... ;)
Kan iemand mij alsjeblieft helpen... Alleen mijn beeldscherm moet nog en dan is alles klaar...

Alvast Bedankt! :thumb:

Toch gewoon drivers van je videokaart nodig hoor, vraag is dus welke kaart je hebt?

Download eens Everest Home edition, installeer dat en bekijk dan welke videokaart er in zit. Daarna zal het zoeken naar de juiste driver een stuk makkelijker zijn.

K... ik zal ff kijekn welke video kaart ik heb... ff downloaden dat Everest Home edition ofzo, dus nog ff wachte... ;)

Edit van mij: Everest Home Edition kan je niet meer downloaden ofzo, hij is discontinued??? Is er nog een andere manier of kan je hem wel downloaden, ik heb gekeken op: http://www.lavalys.com/

Toch nog weer ff aanpassen, ik heb hem nu wel gedownload, maar of het de goede is, ik zal kijken...

Laatst bewerkt:
Ik heb hem, en hoe kom ik te weten welke videokaart ik heb ofzo..? MIjn beeldscherm is inieder geval een: Relisys RE770... Waar moet ik op klikken om te weten te komen wat voor een videokaart ik heb, ohja, ik heb Windows Millenium Edition voor als iemand dat nodig heeft ofzo! ;)

Ik denk dat ik hem al heb...

Video kaart nVIDIA GeForce2 MX/MX400

Ik hoop dat dit de goede is, kan iemand er wat mee, ik heb al wel een site gevonden met de goede driver ( Denk ik, een driver voor Relisys RE770? maar miss is die ook niet goed, dus) maar die kost 5 euro! :mad:

Laatst bewerkt:
nieuwste drivers nvidia zullen vast wel werken, maar voor dat kaartje zijn de 44 serie genoeg.

http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_44.03.html

K, is iedereen het ermee eens dat ik deze download, voor het geval mijn pc kapoet gaat als het verkeerd is! ;) Ik denk het niet...

Nog een keer, mijn gegevens zijn:

Beeldscherm: Relisys RE770
Videokaart: nVIDIA GeForce2 MX/MX400

Ik hoop dat hij werkt, ik download hem nog niet, doe ik na het eten wel! ;)

Titel maar even aangepast....HELP...zegt zo weinig over de inhoud van de vraag :shocked:

En je hebt GEEN driver nodig voor je beeldscherm, maar voor je videokaart, dus de NVIDIA driver volstaat.

Ok, srry voor de titel, ff downloaden, ik laat het wel ff weten als hij het doet of niet doet...

Om een of andere manier doet de laatste het niet op mijn computer, er staat dat ik niet het juiste besturingssysteem heb, ik heb ME... Ik ben nu de eerste aan het downloaden die er stond, dus die van Raymond Bos, die andere doet het dus niet...

Edit: die van Raymond doet het ook niet, die zegt hetzelfde! :'( :'( Nog iemand wat anders, ik zoek ook nog wel ff...

Laatst bewerkt:
Om een of andere manier doet de laatste het niet op mijn computer, er staat dat ik niet het juiste besturingssysteem heb, ik heb ME... Ik ben nu de eerste aan het downloaden die er stond, dus die van Raymond Bos, die andere doet het dus niet...

Edit: die van Raymond doet het ook niet, die zegt hetzelfde! :'( :'( Nog iemand wat anders, ik zoek ook nog wel ff...

Vrij logisch, die andere zal het ook niet doen :D :cool:

Hier is de Link voor ME versie :thumb:

http://www.nvidia.com/object/win9x_44.03.html

Dat had je er ook niet bij vermeld dat je ME draaide, dus iedereen gaat dan van XP uit. ;)

//edit, zie net in vervolgpost millenium edition staan :$

Hopen dat die het doet, ik was net begonnen met het downloaden van een ME versie, toen ik dit las, dus, of het is dezelfde, of niet... Ik hoop dat hij werkt...

Nu alvast ff, JULLIE ZIJN GEWELDIG!

Jippie! Hij Doet Het Weer! Wat Ben Ik Nu Blij!

Hartelijk Bedankt Jongens! Toppie Van Jullie!

Mijn excuses, ik heb ook over ME heen gelezen en ben van XP uit gegaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan