maar 2 lettertypes in word

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben ondertussen zover dat ik word ga verwijderen uit office, nu is alleen nog de vraag hoe.
ik heb het al geprobeerd via > configuratiescherm > software, alleen daar heb je niet de keus om alleen word te verwijderen.

Het lijkt me niet verstandig om alle mappen die iets met word te maken hebben te verwijderen. ik moet een manier hebben zodat word compleet verwijderd word, zodat ik word opnieuw kan installeren

weet iemand deze manier ???????

Omdat het niet lukte om word te verwijderen, heb ik word nog een keer geinstalleerd. Word stond dus 2 keer op mijn pc geinstalleerd. Toen ik de nieuw geinstalleerde versie van word opende kwam ik weer voor hetzelfde probleem te staan: weer 3 letterypen.
ik denk dat er iets goed fout zit in mijn instellingen van word, alleen ik weet nog steeds niet wat.

Het ligt aan de printer: deïnstalleer de printer en installeer 'em opnieuw. Óf: voeg gewoon eens een andere printer toe. Maakt niet uit of die wel of niet "echt" bestaat.

Groetjes,
Bennie

mission accomplished

Heel erg bedankt Bennie

Al mijn letterypen zijn gewoon weer terug.
Na een paar weken rotzooien met Word, kan ik eindelijk weer eens eens een normaal lettertype kiezen

Ik had inderdaad een printer geinstalleerd die ik niet gebruikt, die printer was voor generic text only. Nadat ik deze verwijderd had, waren alle lettertypen terug.

nogmaals bedankt

Greetz, Dekiev

De oplossing bij mij was nog makkelijk blijkt nu. Ik had kennelijk al 2 printer geinstalleerd.

Nu heb ik de andere printer ingesteld (de juiste) als standaard printer en probleem is opgelost.

Wat is het toch altijd makkelijk achteraf :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan