mac backup bestanden openen in windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spocky

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2012
hallo ik ben opzoek naar een oplossing om backup bestanden van mac te openen in windows 7, maar vind momenteel geen oplossing.... weet er iemand hoe ik dit kan oplossen?
:confused:

dit is niet wat ik zoek, wat ik wel zoek is om die backup files van mac te kunnen verwijderen van mijn hd in windows 7 , want ik kan die files niet zien via windows 7.......

Je schreef toch echt zelf dat je ze wilde openen. Zal volgende keer wel m'n kristallen bol aanzetten.

Om te verwijderen blijft de oplossing gelijk. Op de een of andere manier HFS+ filesysteem mounten en dan ongezien verwijderen.

ik geraak hier niet uit hoor met die HFS progje ..... :shocked:

Tja. En nu moeten wij zeker raden waar jij precies niet uit geraakt.

Lees eerst even het hele draadje voordat je reaguurt.

Het is een HFS+ volume van een Mac. Kun je standaard niet zien in Windows. Heb TS een tooltje aan de hand gedaan. Blijkbaar lukt het daarmee niet. Maar als ik niet weet wat er niet lukt wordt het een beetje moeilijk helpen.

dit was de goede oplossing, ik heb heel mijn hd schijf terug want er was 100 GB onzichtbaar en onbruikbaar geworden door die backup van mac, door Tha Devil heb ik de juiste oplossing gevonden, dank u wel Tha devil en ook iedereen die meegeholpen hebben ;-

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan