Mac book trage internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Viola

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2003
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Enige tijd geleden heb ik een macbook pro gekocht. En ik heb er al veel plezier van. Maar als ik nu gebruik maak van internet is hij al een stuk trager. Het laden van een pagina duurt langer. Weet iemand een oplossing?

Dan zal je internetverbinding traag zijn. Reageert hij ook traag? Ben je draadloos? Heb je hem tweedehands of nieuw gekocht? Je kan ook zoeken en registreren bij Macfreak of OMT. Die beantwoorden daar specifieke vragen v.w.b. Apple hard/soft ware.

Ik heb niet het vermoeden dat het aan mijn internet verbinding ligt. De windows laptop van mijn partner heeft geen verandering in snelheid, terwijl het bij mij eerder sneller was op dezelfde verbinding.

Het in een draadloos netwerk en ik heb mijn macbook nieuw gekocht een paar maanden geleden. Verder reageert hij niet traag. Ik zal ook op de andere fora kijken, maar heb er ook al op gegoogled en de oplossing nog niet gevonden. Ik hoop dat jij of iemand anders nog iedeen heeft

Heb je plugins geinstalleerd in safari? Of andere programmas die (in)direct internet kunnen beinvloeden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan