mac bootscreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

winmac

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2009
Berichten
75
ik ben al een half jaar bezig om mijn windows vista computer naar mac te transformeren. ik mis aleen nog het bootscreen. zou iemand voor mij een bootscreen voor tuneup (voor vista) kunnen lefern. ik heb al een helehoop gehad maar alemaal voor xp, want de meeste dingen om windows naar mac (desing) te kunnen veranderen zijn voor xp.

alvast bedankt :)
 
ik heb zelf al uren (meer dan 48 uur) op die zelfte term gezogt maar aleen vista os x was nuttig maar toen kwam vista sp2 en toen werkte het niet meer ik heb aleen de dock en de theme file eraan overgehouden. maar toch bedankt.
 
Kan je niet gewoon MacOS gaan installeren i.p.v. Windows te transformeren? Want van al het ' geskin' en ' gemod' kan de pc best traag worden. Kijk echter eerst wel of de hardware ondersteunt wordt (d.m.v. virtuele machine bijvoorbeeld)
 
het is illegaal om mac op niet door apple gemaakte hardware te installiren. en mijn computer is harstike snel. mijn prestatie index is 4.5 en dat is heel snel. en een mac is veelte duur. toen ik een beetje interesse begon te krijgen in mac had ik net een nieuwe laptop gekocht.
(mac kun je ook aleen op door op apple gemaakte hardware installiren)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan