Mac mini

Status
Niet open voor verdere reacties.

thomas zandvlie

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2010
Hoi,

Ik ben van plan om een mac mini te kopen maar ik wil graag weten of er 1080P hdmi op zit en of daar ook geluid bij zit. Ik zou ook graag willen weten of de IR die er op zit ook te gebruiken valt voor tv bediening of andere dingen.

MVG, Thomas Zandvliet

Laatst bewerkt:
Ik bedoelde eigenlijk of je ook via je IR je tv kan bedienen bijvoorbeeld van zender veranderen enzo

nee dat bedoel ik niet ik bedoel echt met de mac mini zelf niet met remote of iets anders ik bedoel dus dat je gewoon op je mac de tv van zender kan veranderen

Oftewel: Je wilt het TV-signaal kijken via je Mac?

Hangt van je TV-aansluiting af volgens mij.
Er zijn wel oplossingen via EyeTV maar die zijn volgens mij voornamelijk voor kabel-gebruik.

Zeker weten doe ik niet, daarvoor kun je beter even een Mac winkel binnenlopen of deze vraag op een Mac-only forum plaatsen (Onemorething.nl bijvoorbeeld)

ik bedoel dus echt met de mac mini van zender veranderen door middel van zij ir dus niet ontvangen ik heb gewoon tv en ik vind al die afstandsbedieningen een beetje onhandig dus wil ik dat met me mac mini kan

Daar heb ik nog nooit van gehoord dat dat kan.
De enige manier waarop je een TV van een zender kunt veranderen is volgens mij via je afstandsbediening welke via infrarood werkt.

Lijkt mij ook onhandig aangezien de IR van de Mac Mini dan een directe lijn richting de TV zou moeten hebben.

Wil je van al je verschillende afstandsbedieningen af dan kun je beter op zoek gaan naar een universele zoals de Logitech Harmony dus :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan