Mac netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

anciano

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2011
Hi misschien kan iemand mij helpen....

Ik heb een Mac Mini met Mountain Lion en een Macbook pro met Lion (had eerst Mountain Lion op de Macbook pro, maar terug gezet naar Lion, i.v.m. problemen met een controller)

Na de restore van mijn macbook pro kan ik geen verbinding meer maken met mijn mac mini! Op mijn macbook pro ziet finder wel mijn mac mini, maar als ik op de map 'Publieke map van...' en daarna op de 'aflevermap' klik dan krijg ik een foutmelding:De map 'Aflevermap' kan niet worden geopend, omdat u geen bevoegdheden hebt om de inhoud ervan te zien! Ga ik naar mijn macmini en klik in finder op mijn macbook pro, krijg ik dezelfde foutmelding!

Voorheen had ik dit probleem niet, wat doe ik fout? Graag help....
Bedankt

Mac network toegang wederzijdse imacs

Ik heb het probleem wat anciano beschrijft ook. Helaas staat er niet bij hoe hij het heeft opgelost.
Ik heb twee imacs waarin ik bestandsdeling heb aangevinkt en in beide pc's heb ik de thuismap toegevoegd (map met huisje waar alle submappen ondervallen). Ik heb ook nog in iedere submap (documenten, films, muziek, afbeeldingen) onder delen en bevoegdheden de andere gebruiker toegevoegd. Helaas, op beide imacs hou ik dat de mapjes niet op de wederzijdse imacs te openen zijn en een klein rood negatief teken laten zien.
Wat doe ik fout of moet ik doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan