Mac OS Op Intel Core i3

Status
Niet open voor verdere reacties.

bvanleeuwen254

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2008
Hallo,

Ik al 1 jaar de blijde eigenaar van een HP Pavilion t6340.nl, deze draait Windows 7 waar ik blij mee ben, maar omdat ik ook veel aan Websites werk, en het gewoon lekkerder werkt allemaal met een Mac, wil ik Mac OS op mijn PC zetten, nu zul je denken waarom gewoon niet een Nieuwe Mac kopen, ten eerste dit is niet voor mij haalbaar. Om aan de zelfde specs te komen waar ik nu aanzit ben ik bij me gewoon 1000 euro kwijt. En ik heb geen intresse in een nieuwe PC, deze doet het nog goed.

Nu is mijn vraag, is het mogelijk om Mac OS 10.6 of 10.7 op mijn HP te instaleren?

Bob

ja dat is mogelijk.

Er worden vanaf 10.7 geen CD's meer gemaakt.
De link is een downloadbare DMG (ISO) die je alleen kunt gebruiken als je al 10.6.8 hebt geinstalleerd.

Of je OS X kunt draaien hangt af van de hardware, voornamelijk het moederbord.
Als ik jouw was zou ik eens gaan kijken voor naar hackintosh, dat is wat je namelijk nodig hebt, inclusief een 10.6.0 of 10.6.3 retail cd.

Mac systeem op niet zijnde MAC computers.

Helaas is dit niet mogelijk.

Ik had ook eerst het idee koop de software en installeer .

Mac kan helaas alleen draaien op een IMac , Mac Pro , Mac notebook of notebook pro.

De Intel processor is totaal voor mac geconfigureerd ook het interne van de computers en notebooks zijn conform de eisen en specificaties van Apple .
Het heet niet voor niets Mac systeem !

Wel prijzig maar ik heb er spijt van dat toen ik met de computer begon privé in 2005 niet direct een Mac had aangeschaft.
Alle geld vor beveiliging , schoonhouden en noem maar op daarvan de prijs van de licenties opgeteld had ik in de 5 jaar dat ik met het kl---- Windows heb gewerkt allang een Mac kunnen aanschaffen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan